Inlägg från: Beatrize74 |Visa alla inlägg
  • Beatrize74

Jag ska fara neråt landet i sommar, vi kommer bo en vecka i Rügen, men sedan när vi åker hem till Västmanland igen ska vi ta oss upp genom östra sidan. Skåne, Blekinge, Småland, Östergötland, Södermanland, Västmanland.

Jag är helt novis på att Sveriges geografi egentligen. Har inte sett något annat än norrland i princip. Vad bör jag inte missa?

• Beatrize74

Hoppar in med en fråga - Birk och Kalles blogadress...jag har tappat bort den - är det någon som kan länka?

• Beatrize74

Vaniljdröm - ok, tack ändå!

• Beatrize74

Jag har bloggat om GODHET - se bara vad jag fick av Birk och Kalles mamma. Tänk vad omtänksamt! (Jag är nästan så tacksam så hon blir generad tror jag)

beasbarnslikheter.blogspot.com

• Beatrize74

Vad härligt ni tjejer verkar ha haft. Jag blir riktigt avundsjuk. Här tillbringade vi dito fredag på akuten, ev. hjärtinfarkt hos maken, men vi fick åka hem efter diverse prover. Skönt det. Nu får vi helgen för oss själva. Barnen åkte med sin farmor och farfar till sina kusiner för att vi skulle få lite välbehövd vila.

Maken behöver känna att han får jobba undan i sin egen takt med utbyggnationen.
    Jag behöver SKAPA! Jag går under annars känner jag, så det blev en superbra lösning.

• Beatrize74

Och jag grät inombords när jag såg barnen vinka och kasta slängpussar från svärisarnas bil tidigare idag. När vi sedan åkte efter med våran bil en sträcka på väg hem och såg dem åka iväg åt ett annat håll på motorvägen och försvinna i horisontenen så ville jag gråta högt och säga åt maken att "VÄND! Vi åker efter. Det är ju mina BARN som åker där!"

• Beatrize74

Truffles, Juliah och Tjockkulan!

Tack för er varma omtanke!

Vi vet faktiskt inte vad smärtorna beror på. Muskelinflammtion? Psykiskt? Begynnande hjärinfarkt (något som finns ärftligt i hela hans släkt).

Han har mått bra idag i alla fall. Lagt primer på golvet och bara njutit av lugnet medan det torkat. Sedan har han grillat hamburgare och tagit en öl. Bara varvat ner. Hoppas inte det återkommer bara. Jag blir så orolig!

• Beatrize74

Tack för er omtanke om maken!

Han tog det lugnt igår och idag har han fått sovmorgon. Han har precis vaknat faktiskt och står i duschen. I eftermiddag ska vi hämta barnen igen.

En liten fråga. Är man GALEN om man går upp 5.00 en barnfri morgon och gör mönster till en förklädesklänning...gör klart den...och sedan undrar vad man ska hinna sy mer? :-S

Svar på tråden Vita tråden del 8