Inlägg från: Beatrize74 |Visa alla inlägg
  • Beatrize74

Vita tråden del 8

Hmmm...nu kan jag inte citera längre heller...och nyss var kommentarfältet här där jag skriver nu borta. Var tvungen att "uppdatera" för att det skulle synas. Går fortfarande inte att lägga in bilder. Jag har skrivit till supporten, men inte fått något svar ännu. Är det någon fler som har PLUS som har krångel?

• Beatrize74

LinaoMatilda - (Om jag inte behåller dem själv förstås...*sugen*)

Juliah - har du något annat kylskåp att komplettera med, eller ska du bara ha din SMEG?

Och där dök även BoK upp....godmorgon!

• Beatrize74

Nu ska jag ge barnen lite frukt och så ska vi prova nya brännbara leran som vi köpt på Panduro.

• Beatrize74
    Svar på #11243
    Hanna E skrev 2008-07-07 09:13:26 följande:
    Hej på er!OT men ni är mammor och jag orkar inte starta en ny tråd just nu... hoppas det är ok!Har haft extrem mensvärk hela natten... dock ihållande, inte som kommer och går. Inget hjälper, varken bad, vetekudde eller alvedon. Somnade vid fem, vaknade åtta igen, fortfarande så ont... sambon är 1h bort med lastbilen, vi har 1h in till BB och jag sitter och oroar mig hela tiden.Har ju Tilde sedan innan, men då gick vattnet och jag fick inte värkar innan bb.. så jag undrar lite här, vad är det jag har för ont?? Ska inte värkar komma och gå? Detta är mer "aj jag spyr!!!"
    Ring direkt till förlossningen!!!
  • Beatrize74

Du ska inte ha ont hela tiden....pinvärkar kommer och går...och förvärkar ska dusch och Alvedon kunna mildra. Ring till förlossningen som sagt och be att de skickar en sjuktransport/ambulans. Sedan ringer du maken för oavsett om det är dags eller inte så behöver du honom hos dig för att mildra din oro. Har du någon barnvakt så ringer du direkt till dem också.

• Beatrize74

Så ni tycker inte det är för mycket "badrum" över kaklade fönsternischer?
    Jag är nog lite "skadad" i och med att vi hade det i vår lägenhet tidigare (och där blev det så trist mögel och så sprack kaklet...de kom in och kaklade om...slarvigt...och så började eländet om igen)

Sååå...för min del så har jag tidigare kopplat ihop kaklade fönsternischar med något man har i badrum. Menar inte att det ÄR så, behöver reda ut det här.

• Beatrize74

Nu blev jag kvar här....orolig för Hanna.....hoppas att allt går bra.

• Beatrize74

Vad bra! Och ring till maken också så han vet vad som är på gång. Jag håller tummarna för att allt ska gå bra och att du snart ska slippa ha så här ont. Kram

• Beatrize74

Men är det SANT!??? Skrev just ett långt, halvt desperat inlägg....och så blir det så HÄR??? Känner mig helt lurad av hela systemet. INGET fungerar ju för mig, men för alla andra.

Svar på tråden Vita tråden del 8