Vita tråden del 8

Har varit hos frissan idag och lagt ut en halv förmögenhet på att bli fin

Precis som Mia skrev så är baldershage billigast!
Åh Numberone! Underbara nyheter! Stort grattis till er! Har tänkt på er så mycket och oroat mig så. Njut nu av varandra!!! Kram!
Är så glad ikväll! Min golfsatsning har redan gett resultat. Sänkte mig ordentligt i handikapp idag. Har aldrig varit i närheten av så bra spel tidigare. Bara en liten parentes...Men ville ändå dela med mig av min lilla glädje.
Imorgon ska vi ha kalas här hemma. Min äldsta dotter fyller 7 och jag fyller 21. Eller var det 31? Minns inte så noga...
Fast vi fyller inte förrän på torsdag, men för att få ihop släkten så fick det bli imorgon. Så här blir det matlagning och bakning för hela slanten imorgon.
Har skickat iväg en stor beställning på lite nya tyger till stoff och stil idag också. Det ska bli fler kuddar Eller vimplar kanske. Tänkte ge mig på att sy påslakan och örngott också.
Alltså Stoff och stil är ju roliga! Innan man klickar iväg beställningen så står det leveranstid ca 7 dagar. Sen när man får bekräftelsen så står det 12-14 dagar! *suck* JAg som var sysugen!