Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Vita tråden del 8

Ninizen skrev 2008-07-03 22:42:54 följande:
    Japps! Bara fint, chattar med en lika inredningstokig vänninna som jag och surfar på FL med en kopp te. Kan det bli bättre
    Nej det låter ju toppen!

Har varit hos frissan idag och lagt ut en halv förmögenhet på att bli fin Kul att testa ny hårfärg!
    Rosesarered skrev 2008-07-03 22:37:51 följande:
    Hej tjejer!Äntligen har jag flyttat in i min Skånegård. Kan jag säga något annat än att jag är otroligt lycklig! Nu jäklar ska här inredas!!Är på bla på jakt efter volankjolar till köksstolarna... Någon som vet var man kan köpa? Är tyvärr inte så duktig vid symaskinen.
    Förstår att du är eld och lågor!
    Precis som Mia skrev så är baldershage billigast!
  • Kajsa 77
    Ninizen skrev 2008-07-03 23:02:43 följande:
    Ja du har rätt.... (ja inte för jag betvivlade dig men ändå ) Helt galet...blir lite arg också eftersom jag älskar ILVA. Får ta mig en tur till Fridas gård istället. Ligger på vägen Kajsa: Kul med ny färg och frisyr. Drastiskt eller lite snällare?Själv tog jag steget att klippa av mig mitt långa hår för 3 v sedan. Haft den där typiska Jennifer Aniston frissan, du vet. Nu blev det snedlugg, längre framtill typ page och upklippt i nacken. Blev jättenöjd och ljusa slingor på det
    Har fortfarande ganska långt men mer uppklippt. Ljusade också upp håret med en väldans massa små slingor. Det blev ett solkysst resultat. *nattsuddar*
  • Kajsa 77

Är så glad ikväll! Min golfsatsning har redan gett resultat. Sänkte mig ordentligt i handikapp idag. Har aldrig varit i närheten av så bra spel tidigare. Bara en liten parentes...Men ville ändå dela med mig av min lilla glädje.

Imorgon ska vi ha kalas här hemma. Min äldsta dotter fyller 7 och jag fyller 21. Eller var det 31? Minns inte så noga... Fast vi fyller inte förrän på torsdag, men för att få ihop släkten så fick det bli imorgon. Så här blir det matlagning och bakning för hela slanten imorgon.

Har skickat iväg en stor beställning på lite nya tyger till stoff och stil idag också. Det ska bli fler kuddar Eller vimplar kanske. Tänkte ge mig på att sy påslakan och örngott också.

• Kajsa 77
    Beatrize74 skrev 2008-07-04 22:41:27 följande:
    Grattis på födelsedagen Kajsa i förskott! ....Grrr....jag ska inte betala ett pence mer till pissplus eftersom jag ändå inte kan visa några bilder. Jag tänke visa lite bilder på mina vimpar och kuddar från Stoff och stil, kanske lite som inspiration, men det går ju åt fanders. Dessutom kan jag inte skriva utan avdelade stycken och sällan citera heller och mitt plus går inte ut förrän den fjortonde juli liksom.
    Såg dina fina tyger och vimplar i bloggen! Har du bilder på kuddar också?
    Ett tag strulade det hela tiden med bilder här för mig också, men nu funkar det. Tråkigt att betala för ngt som inte fungerar!
    tjenixen skrev 2008-07-04 22:42:19 följande:
    Grattis till att träningen ger resultat. Då får vi snart se dig på touren då?:)Grattis i förskott till er med. Hoppas det blir lyckade födelsedagar för er båda. Och självklart är det väl 21 du blir???
    Tack! Nja, touren är väl att ta i... Rädd att jag missade 10 år där...
    Beatrize74 skrev 2008-07-04 22:42:58 följande:
    Nu är ju fortfarande en lillstinta gentemot en annan Kajsa...jag fyller modiga 34 år den 20:nde juli och stolt är jag för det...jag har nog aldrig varit vackrare.
    Ja du är som min man. Jag kommer alltid att vara lammkött för honom ju!
    JAg vet inte om jag är vackrare nu...var hos frissan igår och vet inte om jag är så snygg i håret förtillfället... Har inte vant mig vid att inte ha mörkbrunt hår...
  • Kajsa 77
    tjenixen skrev 2008-07-04 22:44:40 följande:
    Självklart blir vi alla bara vackrare med åren eller hur?:) Ni är ju bara barnungar juuuu. (från en som fyller i november men mer än 34 då med)
    Någon måste ju vara äldst i tråden också! Nej, jag vet inte vem som är äldst...Men det spelar ju vekrligen ingen roll!
  • Kajsa 77

Alltså Stoff och stil är ju roliga! Innan man klickar iväg beställningen så står det leveranstid ca 7 dagar. Sen när man får bekräftelsen så står det 12-14 dagar! *suck* JAg som var sysugen!

• Kajsa 77
    knyttis skrev 2008-07-04 23:02:58 följande:
    Grattis till golfresultaten, förstår tyvärr 0-nada när det gäller handikapp osv. Vad roligt att du är glad ocn nöjd! Även stort grattis i förskott till er båda!
    Nej jag vågade inte ens gå in på poäng och försöka förklara. Det räcker att jag är glad!
    Tack så mkt! Hur mår du nu? Mkt förvärkar?
    knyttis skrev 2008-07-04 23:05:17 följande:
    Samma förvirrning när jag beställde för en tid sedan men de kom på en vecka, så de garderar väl sig.
    Ja förmodligen! Hoppas de kommer fort! Det kliar i fingrarna igen
  • Kajsa 77
    tjenixen skrev 2008-07-04 23:07:14 följande:
    man är ju inte äldre än man gör sig brukar det ju heta:)
    exakt!

Natti natti!
    Nu blir det ett avsnitt av min favorit Desperate Housewifes!
    Mitt uppehåll från FL går ju verkligen jättebra! Eller hur! Fundersam*svårt att slita mig helt*
Svar på tråden Vita tråden del 8