Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77

Vita tråden del 8

malins79 skrev 2008-07-08 19:49:39 följande:
    Ser jättebra ut. Trodde du var trött på att måla
    Tack! Ja jag är aptrött på att måla! FAst den här lasyren var jättehärlig att måla med! Som filmjölk!
    Camilla R skrev 2008-07-08 19:56:48 följande:
    Kajsa 77 skrev 2008-07-08 19:45:15 följande: Härligt, det blir jättefint!Jag tyckte att det var fint innan också iofs och tänkte mest på jobbet och underhållet med vitt staket. Men det låter ju perfekt med täcklasyr -skrapa staket är inte kul och det slipper du ju nu!
    TAck! Ja jag tycker egnetligen att det var fint innan också, men gillar man vitt så gör man ju! Nej nu blir inte underhållet värre än att olja det, som ändå måste göras då och då också.
    Kaktus76 skrev 2008-07-08 20:00:19 följande:
    Kaj1sa: Verkligen fint. Vilken skillnad,förstår att du blev nöjd med resultatet!!
    TAck ! Kul att du tycker det!
    Videli skrev 2008-07-08 19:47:51 följande:
    Ååååå vad fint, vilken skillnad...Den färgen måste jag lägga på minnet. Vill måla vårat räcke runt altan jag oxå...
    Jättekul att du gillar det också! Underbar färg att måla med! Täcklasyr är namnet!
  • Kajsa 77

www.blandkuddarobusigabarn.blogspot.com

Testade att göra några kuddar med text. Det var därför jag behövde spegelvända texten. Och nu vet jag hur man gör. Fick klura ut det själv. Man kan välja spegelvänd på egenskaper när man klickat på Skriv ut. Sen skrev jag ut på t-shirt-papper. Fick testa några stycken innan jag fick kläm på det. Men jag kommer inte fortsätta med att "skriva" på kuddar. Det var för knöligt!

• Kajsa 77
    Hanna E skrev 2008-07-10 09:51:03 följande:
    Kajsa; Grattis på födelsedagen! Blivit uppvaktad än?
    TAck!
    Jajamensan. Fast eftersom min dotter fyller också så blir det ju att jag går upp på morgon och kan inte ligga kvar och bli uppvaktad. Men paket fick jag i alla fall.
Svar på tråden Vita tråden del 8