Inlägg från: Kajsa 77 |Visa alla inlägg
  • Kajsa 77
    Vaniljdröm skrev 2008-07-10 12:10:10 följande:
    Grattis Kajsa!Hatthyllan på plats. Och ja, det är en panelgardin som skymtar vid sidan *Gulp*vaniljdrom.blogspot.com/
    Tack!
    Åh vad fint det är i er hall nu! Hatthyllan är superfin!
    JeaJea skrev 2008-07-10 12:19:21 följande:
    Åh kajsa, vad det blir fint. Nu vill jag hem och måla, ingen som vill praoa här istället för mig...
    TAck snälla! Skulle gärna praoa lite hos dig. Synd att det är så långt...
  • Kajsa 77
    Miamariah och Juliah
    Tack sötisar!

Bea - Jag förstår precis hur du tänker! Det är lite känsligt det där! Tänk när jag sökte hjälp hos läkaren för kraftig halsbränna. Fick träffa en ung snygg manlig läkare. Och vet du vad han gjorde? Han skulle absolut undersöka ändtarmen med sina fingrar! FörvånadJÖSSES vad pinsamt. Och det hela blev ju inte bättre av att det var fel vecka. Generad
  • Kajsa 77
    Sussi N skrev 2008-07-10 14:28:32 följande:
    Men du skämtar??Det du Bea, får se om du slår den??Ha,ha,ha jag dör vad roligt.Juliah: Har du ingen där som hjälper dig packa och bära möbler?Jag som är ledig idag och imorrn och inga barn hemma och bara kostar en kopp kaffe då och då som bärare.Som ny i bloggvärlden tog det mig halva fm att knåpa ihop text och bilder men nu finns det där...Tack Bea för hjälpen och tack ni andra som kommenterade igår.Vet fortfarande inte om jag kan svara på kommentarerna direkt i bloggen.Hur gör ni?
    VAr har du hämtat din besöksräknare?
  • Kajsa 77
    Sussi N skrev 2008-07-10 14:42:13 följande:
    Han kanske skulle känna om det bränndes åt det hållet också, inte bara upp i halsen...Nä, stackars dig.Otroligt vad fina möblerna blev, jag tjatar om tårtan igen, men hoppas verkligen att dom hinner torka så att du hinner få en fika i solen idag.
    hihi, jag har inte målat alla möbler!!
    Barnen och maken har lagt sig och tar en liten tupplur. (ovanligt) Själv fixar jag och donar. Semester i morgon.
    Kul att du tyckte det blev fint!

Bea - Men stackare där! Fy så tråkigt!Inte roligt alls att gå och ha ont mitt i sommaren!
  • Kajsa 77
    juliah skrev 2008-07-10 15:05:25 följande:
    Men jisses så Bea, trodde inte att det var möjligt, krya på dig nu!kajsa, det blev superfint, du är så duktig!
    Tack juliah! Nej jag är inte duktig bara envis!
    Sussi N skrev 2008-07-10 15:08:23 följande:
    Kajsa: om du klickar på min besöksräknare så kommer du dit, skapa ett konto och läs i min gästbok hur du får in den i bloggen där Bea har förklarat det jättebra.Funkar det inte hojta till för nu vet även jag hur man gör...
    Tack! Ska göra ett försök!
    Daggdroppen skrev 2008-07-10 15:16:37 följande:
    Åh så fint du har gjort det Kajsa! Hihi, vilken läkare du råkade utför VARFÖR ville han känna i ändtarmenBea: Usch så tråkigt med svanskotan och fy bubblan vad ont det måste ta Hoppas det blir bättre nu då du får hjälp!Juliah: Hur länge har ni beräknat att köksrenoveringen ska ta? Ska ni kocka i gästhuset nu eller hur gör ni? Har ni flera snickare? Är gästhuset helt klart? Och ja, hur går det med vardagsrummet? Känner att jag inte hänger med alls hur det står till hos er Här är det ganska trist väder igen. Det regnar inte men det är inte så tjosans fint ändå.... Så jag passade på att vila igen med sonen Det är väl typ det enda jag gjort idag...
    Tack snälla! Ja du den läkaren aktar jag mig för i fortsättningen!
Svar på tråden Vita tråden del 8