Vita tråden del 8
MM: www.gullunge.net/ har något som kallas Easy Bath och den verkar smidig. Som en badmadrass för bebisar.
Gah, i morgon ska jag på intervju nr 2 och känner mig helt stirrig.
MM: www.gullunge.net/ har något som kallas Easy Bath och den verkar smidig. Som en badmadrass för bebisar.
Gah, i morgon ska jag på intervju nr 2 och känner mig helt stirrig.
MM: Vet inte om du missat så mycket. Jag var på Adecco igår för intervju om ett sommarjobb som inköpare. I morgon är det intervju 2 och jag är helt i upplösningstillstånd. Skulle det här vara en film hade ni hört Daniel Lindström bräka fram "Dreams are coming true" i bakgrunden.
Tack tjejer! I kväll ska det pluggas på om företaget och författas ett nytt CV. Nu jäklar!
Går det bra i morgon ska jag belöna mig med något lyxigt. Synd bara att Handplockat i Linköping kändes så urplockat.
Perkke: Jag har köpt mina vita panellängder på Åhléns och Hemtex.
Tack för alla lycka till och hållna tummar och tår! Får besked på måndag (typiskt!), jag hoppas att det går vägen!
Grattis Fru Luva till blivande tillökning!
Sen var det massor mer som jag skulle kommenterat men huivudet värker och jag vill helst bara gå och lägga mig känner jag...
Jea: Läste om din hemska helg. *kram* Hade jag bott i dina trakter hade jag ryckt in och hjälpt dig.
Här är det mulet men jag slår vad om att jag blir tvungen att gå ut och vattna iaf. Köpte växter till stenpartiet i helgen och de behöver lite vatten. Jordgubbslandet får ju inte heller torka bort!
God morgon juliah!
Jag är hemma med barnen idag. Oskar har ögoninflammation och är förkyld så han får vara hemma. Lillbrorsan slipper dagis idag också tack vare det.
Planerna är väl frukost, greja lite, åka in till Tranås och klippa pojkarna, köpa regnställ och äta lunch. Sedan hem och vila typ.
Umbro: www.drefseryd.com har underbara fårskinn som är tvättbara i 30 grader. De har nätbutik också. Fantastisk butik med jättebra service. Jag köpte mina tvättnötter där.
Det är redan tokvarmt här. Har lämnat barnen och ska röja köket och hallen innan jag åker iväg på intervju igen. Fick nobben av Addeccos kund och en kvart senare ringde ett annat företag och bokade tid för intervju.
Har fått in svartmyror i hallen *blä* så jag måste röja undan bland skor och annat och sedan försöka utrota de små asen.
Var på tippen och slängde 4 säckar skräp i lördags och just nu rensar jag i garderoberna. Ska försöka få med maken till Ullared efter semestern tänkte jag.
DLIL: Tack! Jo, på ett så korkat ställe vill man ju inte jobba...
Går det inte att bli av med myruslingarna med vanliga preparat så ringer jag Anticimex. Avskyr de där sabla krypen!
Har klädångest inför intervjun också. Måste nog gå och gräva ett varv till i garderoben!