• nublu

Vita tråden del 8

Peak: Mina har dissat trip-trapen från ungefär 2 års ålder också. De har stått på knä på våra vanliga matstolar, det är det enda som dugit åt dem. Skönt tyckte vi som slapp slå i tårna i trip-trapen varje gång vi gick förbi den.

• nublu

Busan: Fråga dem på Apoteket vad de rekommenderar.

Ett besök på biblioteket, fika och läs böcker i eftermiddag? Det är så vår dag ser ut här, det är 10 plusgrader och regnet hänger i luften...

*letar sistaminutenresa*

• nublu

Kajsa: Håller med de andra; låt bli att måla staketet!

*pust* Jag städar källaren idag. Det behövs när jag ska försöka pressa in alla nya saker!

• nublu

Meli: Sittsäckar eller Ikeas Poängfåtölj i barnstl?

• nublu

Bea: Det var säkert D&T, tycker jag känner igen det. Hur 17 gör folk sådant egentligen? Det största vi köpt till huset utomlands är toalettstolen till källartoaletten!

Tycker folk släpar hem de mest otroliga saker från sina resor; kristallkronor, klinkersgolv, sängar, soffor, tassbadkar och allt möjligt. Hur gör de egentligen?

Nu regnar det igen! Blir så less på detta skitväder!

• nublu

Bea: Vi är gääälna! Det säger sig ju själv.

• nublu

Bea: Grattis till 8 år! Det firar vi också i höst, fast vi har bara varit ihop i 8 år. Ingen skepticism här inte!

Se det som så här, du har inte behövt kyssa många paddor för att hitta din prins.

Härligt med torr tvätt iaf. Jag har varit tvättmaskinslös en vecka nu och tvättberget växer sakta men säkert och obönhörligt.

• nublu

Meli: Snälla mamma tvättade två maskiner åt mig i lördags tursamt nog. Men jag har abstinens! Vill tvätta! *gäääälen*

• nublu

Meli: Den är paj. Önskar att det berodde på tvättstugerenovering, men icke.

Svar på tråden Vita tråden del 8