• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • malins79

Mimma, Grattis från mig med!
    Hur går det med arvstvisten?

• Himmelbit

Jag hade planerat att fota ett vackert vitt Magnolia-träd igår kväll, när jag var ute och promenerade. Tyvärr ligger det lite avsides och nedanför satt "A-laget" så jag vågade inte ens ta fram kameran...

• mimmi006
    Himmelbit skrev 2008-05-06 20:35:18 följande:
    Jag hade planerat att fota ett vackert vitt Magnolia-träd igår kväll, när jag var ute och promenerade. Tyvärr ligger det lite avsides och nedanför satt "A-laget" så jag vågade inte ens ta fram kameran...
    Var det jobbets kamera?
  • Gosevännen
    numberone skrev 2008-05-06 20:25:36 följande:
    Gosevännen:Skall fixa så du kommer in till mig sen i fortsättningen... tack för svaret i allafall....Skall testa på torsdag och se om det blir bättre med oljefärgen då. Jag som tyckte det var en smidig färg att måla med, tji fick jag!! .... Får ha andningsmask på mig för A får minsann inte ta mina projekt ifrån mig
    Tack! Lycka till med målandet! Kul med avgipsning av magen också! Härligt att ha som minne sedan!
  • lasseliten

Hej vänner!

Ser att ni pratar träd, har ni något vackert träd att rekommendera? Vill gärna att det har en stor krona, vackra löv och inte alltför högt. Jag har noll koll själv...

Mimmi - underbart i bloggen. Kommer jag till Danmark ska jag lusläsa ditt inlägg innan avfärd! Perfa ju! Men du, vad menar du, har du blivit hotad?

Himmelbit - underbar ny press!

Numberone - tyvärr, gipsade inte min kula...

Malins - vad roligt  att Jacob har börjat gå idag!

Svar på tråden Vita tråden del 8