• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • juliah

Jag tycker verkligen att det är otäckt. Jag har fått för mig att det är ngn som läser vår tråd,är kvinna och inredninsgintresserad. Inte alls ngt "snusko". Men väl ett psyko.

• livet från ljusa sidan

Godmorgon på er, det är hemmaplugg idag så jag tänkte passa på att kika in här bara en snabbis innan.

Peak: Jag tyckte din gipsmage var helt fantastisk fin!! Den var vit och rå och ljusslingan bakom var ju pricken över i:t. Gillade skarpt och lägger den bak i huvudet för mental komihåg lapp när två skall komma

Önskar jag hade kunskapen att skapa ett forum. Men jag satt faktiskt och kikade lite på facebook. Jag är inte så aktiv där men man kan skapa en grupp och sedan bjuda in och det är bara via invitation som man kan få vara med och skriva och man kan lägga upp bilder och en massa. Man kan även fylla i att den skall vara hemlig och att den inte kommer upp när man söker efter den utan som sagt man måste bli inbjuden av personen som startade gruppen. Men det kräver ju att man dels är medlem på facebook (där man i princip bara kan starta ett konto och inte behöver skriva något mer och inte ha profilbild, man kan ställa in där att man inte är sökbar också) dels kommer våra riktiga namn att synas. Det är ett alternativ.

Oj blev lite långt där

• Who knows

Hej, jag är inget psyko, jag är en av de vanliga som läser i eran tråd till och från, jag kan förstå att det är jobbigt med alla konstiga människor som anfaller er från alla håll.

Men jag vill bara att ni ska veta att jag personligen tycker att det är så rolligt att få titta på era bilder och inköp, ni gör så fint och jag får så mkt inspiration av er tråd.
    JAg hoppas att ni inte bara försvinner in i ett stängt forum så att man inte får se era vackra saker och pyssel

• Vaniljdröm

Nämen fy så läskigt!
    Nu vet man ju inte vad man ska våga skriva om här i tråden nu ju !
    Fast att träffas många på ett offentligt ställe kan ju inte vara någon fara, eller!
    Men det är jättesynd att det ska ta uppmärksamhet från själva eventet.

• Vaniljdröm

Who knows,

Fast du visar dig ju ibland !
    Det är hela skillnaden tycker jag!

• Who knows

Hi hi hi, sicken tur
    De gånger som jag har varit med på "öppna" träffar så har det varit med pärlor och då har vi ofta träffats ute elller i någon lokal, sedasn ser man ju rätt fort vad det är för människor och ibland finns det ju folk som man inte vill umgås med, då vet man det till nästa gång...

Vaniljdröm skrev 2008-05-07 09:36:01 följande:
    Who knows,Fast du visar dig ju ibland !Det är hela skillnaden tycker jag!
  • Smultron och glass

Hallå tjejer!

Nu när det skrivs om slutna forum och okända i träfftråden är det väl på tiden att jag skriver något igen så att ni inte glömmer bort mig

Jag saknar faktiskt också ett slutet forum, jag tycker det är lite skrämmande med alla som kan läsa och "snoka". Jag vet att jag är väldigt anonym i min presentation, men det har som sagt sin anledning.

Nu har jag inte hittat exakt vad som skrevs, men jag förstår på kommentarerna att Mimmi fått någon läskig kommentar. Riktigt obehagligt!

• malins79

Tillbaka från cellprovet, var inte ett dugg hemskt. Skönt, nu behöver jag inte göra något på tre år.

Svar på tråden Vita tråden del 8