• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • mammastädservice
    Enji skrev 2008-06-23 20:37:09 följande:
    Kan det vara ett halvår sedan kanske.. men de har säkert kvar såna där tror jag.
    Då måste jag ner o kolla imorrn men i min lilla stad så finns det säkert inga.....Vårat Åhlens har inte så stort sortiment men det skadar ju inte att som sagt titta iallafall!!
    Tack för tipset!
  • Enji
    LinaoMatilda skrev 2008-06-23 20:38:11 följande:
    Enji: Tack Bara fint här. Förbereder mig för shopping i sthlm
    Ja, vad roligt. Hoppas ni får det riktigt kul!
    Själv är jag mest inne på barnkläder för tillfället, passar på att shoppa lite under rean som är..
  • MiaMariah

Bea - säger som några andra, kan ni inte ha kalaset nån annanstans?

mammastädservice - har du kikat på Ikea? Åhléns? Himla har, kika in på www.systerlycklig.se

Rosesarered - det går ju att hyra en sån där maskin och sprutmåla..

• Enji
    mammastädservice skrev 2008-06-23 20:39:27 följande:
    Då måste jag ner o kolla imorrn men i min lilla stad så finns det säkert inga.....Vårat Åhlens har inte så stort sortiment men det skadar ju inte att som sagt titta iallafall!!Tack för tipset!
    Gör så, lycka till!
  • MariaV

Himmelbit - hihi! Du gör nog rätt i att visa dig mer. Något som även jag borde försöka med.

LinaoMatilda - jag vill också ha en sån hobby! Grattis!

• Himmelbit
    Lina - Är det klart nu? Vad roligt!!!! GRATTIS!! 

Mimmi - Tror du att jag är ngt avundssjuk...?! . Sååå fint blir det! Ska bli spännande att se fönsterbrädorna också!

Videli - Usch 10h låter inte roligt. Hur gör du dem vackra? *nyfiken*. Hårfrisörska/hud/naglar/fötter el vad?

Bea - Håller med de andra. Låt inte kalaset ta all energi om du kände som du gjorde idag med väninnan.

Rosesarered - Hyr eller låna ngt som ni kan stå på när ni målar, är mitt tips.
  • MiaMariah
    http://www.familjeliv.se/hem/miamariah/gallery/phpvxdgba.jpg

Idag har jag shoppat en del, bland annat denna Sturehof, ÄNTLIGEN fick jag utnyttjat mitt presentkort när jag fyllde år plus att hon reade ut hela sortimentet eftersom hon har stängt över sommaren. Så den blev billig Skrattande
  • Enji

MiaM -> var det ditt brev som hamnade i Tove tidningen? Lite kul ju..

Svar på tråden Vita tråden del 8