• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Anton2005
    LinaoMatilda skrev 2008-06-24 06:12:42 följande:
    Anton: nej men stackare! Men visst är det kul med födelsedagar
    Hi hi ja jag har längtat så efter det här för jag tycker det är så mysigt nu när sonen och jag kan göra saker tillsammans och han förstår vad vi gör, har övat på sången och ritat en teckning till pappa som vi ramat in så han kan ha den på sitt kontor.

Men du är morgonpigg utan att det är födelsedag!?  :)
  • LinaoMatilda

Anton: Definitivt inte morgonpigg. Men jag har två morgonpigga barn De sitter och leker med lego nu.  Ska ni ha stort kalas idag? Låter mysigt med tårta, sång och tavla!

• Enji

Gomorron gomorron

Här är en till morgonpigg Vart tog sommaren vägen? Vädret är ju inget vidare just nu..

Anton -> så tokigt det kan bli Skrattande

Lina -> Allt väl ida?

• LinaoMatilda

Enji: God morgon! Allt väl men grått och ruskigt ute. Men det ska väl bli finare väder i slutet av veckan har jag hört Hur är det med dig? Är det du eller barnen som är morgonpigga?

• Anton2005
    LinaoMatilda skrev 2008-06-24 06:22:04 följande:
    Anton: Definitivt inte morgonpigg. Men jag har två morgonpigga barn De sitter och leker med lego nu.  Ska ni ha stort kalas idag? Låter mysigt med tårta, sång och tavla!
    Nu har jag hämtat tårtan så nu är det snart dax att väcka sonen Glad

I kväll är det bara sambons föräldrar som kommer. Jag fyller år om precis en vecka så vi brukar slå ihop våra kalas och nu ska ju bebisen komma när som helst oxå så vi får se vad vi (jag) orkar med.
  • mimmamum

Godmorgon alla!

Juliah, ha det toppen! Ska bli så kul att träffa er på lördag! Ska alla åka bil eller ska någon ta bussen ut till rosendahls? Vi tänker ställa bilen i Bromma och åka kollektiv därefter!

Idag kommer min kära syster som är lika inrednings/loppistokig som jag. Vi ska ta en liten runda bland loppisarna, hoppas de har öppet trots trist väder.

Hoppas alla får en fin dag!

Svar på tråden Vita tråden del 8