• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • mimmamum
    juliah skrev 2008-06-24 07:51:44 följande:
    Jag lotsar runt! Jag vill gärna hinna med syster lycklig också om det går.
    Jag följer dit ni leder! Vill så klart hinna se så mycket som möjligt!
  • FruPuffen
    juliah skrev 2008-06-24 07:51:44 följande:
    Jag lotsar runt! Jag vill gärna hinna med syster lycklig också om det går.
    Känns tryggt ! Ja syster lycklig vill jag också hinna med...
    malins79 skrev 2008-06-24 07:52:31 följande:
    Jag kollade smhi.se och det verkar som om det ska bli bättre väder till helgen.
    Vad bra i så fall!
  • LinaoMatilda

Fru Puffen: Får jag paxa åt mig och Sandra också?

Mimma: Egentligen är jag inte så förtjust i någon av dem. Kanske bäst att köpa de silvriga och måla. Tror Julia har gjort så.

• LCroft

Sitter här och ångrar att jag inte kommer på träffen Fundersam Nu hade det verkligen behövts att få åka iväg och träffa en massa trevliga människor. Men så kommer mitt dåliga samvete och säger att jag inte kan åka iväg när jag har så lite semester i sommar och behöver sätta den tiden på barnen. Mannen sa faktiskt igår att varför åker du inte iväg till Helsingfors och shoppar i ett par dagar, ensam, gör något för dig själv medd. Kanske det syns utåt att jag inte varit så munter

Har varit så stressigt i några veckor både hemma och på jobbet och sen har jag gjort upp en massa planer på vad vi ska göra och så föll allt platt i golvet när Ida blev sjuk. Misstänker det är jag som har svårt att varva ner efter att gått som en maskin en tid

Hoppas vädret är på er sida och att ni får det riktigt mysigt på er träff!

Sen såg jag en massa fina bilder, Mia, Kajsa och i några bloggar.

Nu ska jag strax gå och väcka Ida, hoppas, hoppas hon är frisk igen!!

• LCroft

Gullet dig LoM  Men mitt dåliga samvete säger tyvärr nej... *snyft* Hade jag haft en vecka till semester hade jag kommit. Men en ynka vecka går så fort och sen är jag tillbaka på jobb igen. Men nästa gång ni ordnar träff, då ska jag försöka komma med Skrattande

• LinaoMatilda
    LCroft skrev 2008-06-24 08:11:38 följande:
    Gullet dig LoM  Men mitt dåliga samvete säger tyvärr nej... *snyft* Hade jag haft en vecka till semester hade jag kommit. Men en ynka vecka går så fort och sen är jag tillbaka på jobb igen. Men nästa gång ni ordnar träff, då ska jag försöka komma med
    Synd men jag förstår. Nästa gång
Svar på tråden Vita tråden del 8