• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • MildaMaränger

Någon som har tips på billig sänghimmel i fint tyg? Inte myggnät utan mer bomull eller linne? Det ska hänga i snedtak

• Tensia

hej jag slänger in en fråga till alla er som älskar vit inredning. Jag ska åka till malmö snart, och skulle villja ha tips på några inredningsbutiker som man måste besöka, om man som jag älskar vitt och lantligt. hoppas ni kan hjälpa mig =)

• Anton2005

Morning!

Här sover hela familjen utom jag. Förstår inte att det ska vara helt omöjligt att sova lite längre.
    Härligt väder med klarblå himmel och sol är det iaf Glad

• malins79
    Tensia skrev 2008-06-24 23:06:53 följande:
    hej jag slänger in en fråga till alla er som älskar vit inredning. Jag ska åka till malmö snart, och skulle villja ha tips på några inredningsbutiker som man måste besöka, om man som jag älskar vitt och lantligt. hoppas ni kan hjälpa mig =)
    Jag vet inte hur uppdaterad denna tråd är men här finns några tips
    www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html
  • malins79
    Anton2005 skrev 2008-06-25 06:11:53 följande:
    Morning!Här sover hela familjen utom jag. Förstår inte att det ska vara helt omöjligt att sova lite längre.Härligt väder med klarblå himmel och sol är det iaf
    Låter skönt med klarblå himmel, här är det dimma.
  • Ankmor
    Anton2005 skrev 2008-06-25 06:11:53 följande:
    Morning!Här sover hela familjen utom jag. Förstår inte att det ska vara helt omöjligt att sova lite längre.Härligt väder med klarblå himmel och sol är det iaf
    Gomorr'n!
    Här har vi varit vakna sedan 04:30 och vi har semester!!

Dessa **piiip** flugor!!!
    Fler bloggar om Vita & Shabby hem finns i min pres!!
  • malins79
    Ankmor skrev 2008-06-25 06:14:23 följande:
    Gomorr'n!Här har vi varit vakna sedan 04:30 och vi har semester!!Dessa **piiip** flugor!!!
    Se det positivt, du hinner med en massa, fast du har semester!
Svar på tråden Vita tråden del 8