• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Anton2005
    Peak skrev 2008-06-25 09:05:40 följande:
    INOX - håller med de andra, det är ju antagligen någon som inte har mycket bättre för sig och som är avundsjuk! Titta på alla andra FINA kommentarer du fått istället och tänk bort den dumma!Den som inte tyckte du uppdaterat osv ville kanske väl, menade att den tyckte om din blogg och därför vill se mer!
    Hur mår du idag, känns det nå´t bättre?
  • Camilla R
    Peak skrev 2008-06-25 08:23:14 följande:
    vad "morgonpigga" ni är Höll inte på att komma upp imorse och Lowe upprepade "Sova" som ett mantra när jag klädde på honom! Han är en riktig sömntuta! (men det kanske man inte får säga högt här )
    Härligt med sömntutor!

Jag fick faktiskt själv väcka barnen idag strax före 9, otroligt men sant. De hade säkert kunna sova en stund till, men de var insntällda på att se Pokémon på TV(vilket skräpprogram btv) så då var det bäst att de fick göra det.

Solen skiner, himlen är klarblå, det ser ut att bli en härlig dag. Min första lilla minisemester är snart slut, börjar jobba igen imorgon. Sen skall jag vara ledig igen om 2½ vecka!
  • Peak
    Anton2005 skrev 2008-06-25 09:34:21 följande:
    Hur mår du idag, känns det nå´t bättre?
    nja...svårt att sova igår kväll, låg mest och funderade. Och ska prata med en eller flera av cheferna idag, men tror även jag ska prata med min chef eller vad de kallar sig på bemanningsföretaget om de har något annat som kan passa för detta är ju segt!
    men det går ju inte att förklara hela min arbetssituation här heller det skulle bli en halv roman, men det är ju ganska svårt att säga till om att man vill ha mer jobb hela tiden, jag kände från början att jag ville ligga lite lågt med det för jag var rädd att de skulle upptäcka att de inte behöver min tjänst, de har ju rätt att säga upp mig när som helst!
    Men tack för att du frågar!
    fast jag ska inte tjata om det här mer nu! Ska skona era ögon!
  • Camilla R
    MildaMaränger skrev 2008-06-25 09:25:42 följande:
    hmm.. jag tror inte att det finns här. Åhlens kanske har. Ska in där idag
    Är det "vanliga" ljus eller blockljus du letar efter?
  • Videli

MM,
    Kraaaam gumman

Är det bara jag som inte kommer in på blocket?

• Camilla R
    Peak skrev 2008-06-25 09:39:41 följande:
    nja...svårt att sova igår kväll, låg mest och funderade. Och ska prata med en eller flera av cheferna idag, men tror även jag ska prata med min chef eller vad de kallar sig på bemanningsföretaget om de har något annat som kan passa för detta är ju segt!men det går ju inte att förklara hela min arbetssituation här heller det skulle bli en halv roman, men det är ju ganska svårt att säga till om att man vill ha mer jobb hela tiden, jag kände från början att jag ville ligga lite lågt med det för jag var rädd att de skulle upptäcka att de inte behöver min tjänst, de har ju rätt att säga upp mig när som helst!Men tack för att du frågar!fast jag ska inte tjata om det här mer nu! Ska skona era ögon!
    Jag håller tummarna för dig och jag tycker framförallt att du skall prata med chefen på bemanningsföretaget och berätta om din situation och ev annat arbete, eller om denne råder dig att prata med chefen på arbetsplatsen.
    *kram*
  • Fotograf Karlander
    Videli skrev 2008-06-25 09:40:40 följande:
    MM,Kraaaam gumman Är det bara jag som inte kommer in på blocket?
    Kommer inte heller in
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Tro på dig Själv-Du är Bra som du är ♥¸.?°´¯) ♥
  • Camilla R
    Videli skrev 2008-06-25 09:40:40 följande:
    MM,Kraaaam gumman Är det bara jag som inte kommer in på blocket?
    Var tvungen att prova och NEJ jag kom visst inte heller in...
  • Videli
    Fotograf Karlander skrev 2008-06-25 09:42:23 följande:
    Kommer inte heller in
    Camilla R skrev 2008-06-25 09:42:44 följande:
    Var tvungen att prova och NEJ jag kom visst inte heller in...
    Abstinensen stiger Oskyldig
Svar på tråden Vita tråden del 8