• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • MildaMaränger
    Videli skrev 2008-06-28 19:22:06 följande:
    MM, vad konstigt kom inte in på din sida som jag gjort förut Läste i tråden att du kommer vara på BB om några dagar, kommer du bli igångsatt?
    Kommer jag? vart har du läst det? det ska jag inte...
  • Videli
    MildaMaränger skrev 2008-06-27 23:03:45 följande:
    Iiiiiiiiiiiiiiii nu har jag snart bara 2 dagar kvar till BB... ( som att det skulle bli så)
    Kanske jag som är trög?
  • Videli
    MildaMaränger skrev 2008-06-28 19:34:35 följande:
    ja det var säkert så jag menade... hihi
    Ok,

Hur mår du? känner du nått?
  • Videli
    MildaMaränger skrev 2008-06-28 19:34:51 följande:
    har du hittat någon smideskrona???
    Var på Bruka i torsdags men hittade bara en där, den var inte såå rolig. Så jag har inte hittat någon. Men tror nog att jag ska sattsa på en kristallkrona nu istället när jag ska köpa EV bord + stolarna, då kan man smaska på lite
Svar på tråden Vita tråden del 8