• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Videli

Vill bara skriva att jag har hittat en färg som går att måla på klinkers. Vet att det var flera som frågade efter en sån färg.
    Vi ska ju måla vårat nya köksgolv vitt, hoppas hoppas bara det blir bra...fortsättning följer

• mammaninna

miamariah: tack! hittade dom men mannen är inte lika förtjust.. nu har jag chansen att önska nåt fint och så får jag black out..

• tjenixen
    MildaMaränger skrev 2008-06-28 22:50:29 följande:
    senaste rapporten från numberone... ellen har badat lite och skrikit lite så det verkar gå åt rätt håll. men de har bara fått ha henne på rummet en kort stund.
    ÅH, håller alla tummar och tår att allt är ok och att de snart får komma hem och mysa hela familjen.
  • Videli
    MildaMaränger skrev 2008-06-28 22:47:44 följande:
    nej.... bara en aning ryggvärk
    Men ryggvärk är bra vid den här tiden, hoppas bara det ökar
    senaste rapporten från numberone... ellen har badat lite och skrikit lite så det verkar gå åt rätt håll. men de har bara fått ha henne på rummet en kort stund.
    Skruttan då Gråter ligger hon i kuvös är det därför hon bara får vara hos dem kortare stunder?
  • MildaMaränger
    Videli skrev 2008-06-28 22:58:03 följande:
    Skruttan då  ligger hon i kuvös är det därför hon bara får vara hos dem kortare stunder?
    jag vet inte riktigt. de ska kolla med magnetröntgen på måndag OM hon har blivit skadad.
  • MiaMariah
    låter positivt tycker jag. men fy vad tufft de har det nu..
    mammaninna skrev 2008-06-28 22:57:32 följande:
    miamariah: tack! hittade dom men mannen är inte lika förtjust.. nu har jag chansen att önska nåt fint och så får jag black out..
    sov på saken så klarnar det säkert.
  • tjenixen
    MildaMaränger skrev 2008-06-28 23:08:53 följande:
    har en fråga.... när vattnet går? är det massor??? *nej vattnet har inte gått*
    Alltså jag har 4 barn och jag borde väl kunna svara egentligen men faktiskt har vattnet aldrig gått hos mig utan värkarna har startat pang bom från ingenting så det har bara varit att åka in och sen har de tagit hål på hinnorna inne på förlossningen. Men ett badlakan kan ju inte skada att sova på för det blir ju blött även om det inte är mängder eller så som kommer.
  • Videli

MM

Ja det är massor, men det beror oxå lite på hur barnet ligger. För ibland kan vattnet gå och det kommer en del, sen åker barnet ner som en propp, men fort man gören rörelse så rinner det till igen...

Svar på tråden Vita tråden del 8