• Elli80

Linköping, någon?

Hej på er! Finns det någon här som bor i Linköping? Min sambo har blivit erbjuden jobb där och kommer att, om han tar det, veckopendla dit. Lilleman, 2½ mån, och jag kommer isf att bo där de veckor vi inte har bvc o annat viktigt... Men jag känner ingen i Linköping så det kommer att bli frultansvärt ensamt. Tänkte att någon av er här kanske bor där och kan tänka er att ses...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-12 13:45
    Här är vi som hänger i den här tråden:

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

Lovelyy - Lynn 19 år, sonen Elliot som föddes 20/4 -08. Bor i Skäggetorp
    Lillisen - Lilian 25 år, sonen Linus som föddes 21/4 -07. Bor i Valla
    Ionea - Victoria 26 år, sonen Ion som föddes 1/3 -08. Bor i Ryd
    Snobben79 - Therese 29 år, sonen Hugo som föddes 3/4-08. Bor i Gottfridsberg
    Elli80 - Eleanor 28 år, sonen Gabriel född 16/2 -08. Bor i Karlstad men kommer troligen bo i Linköping under veckorna pga sambons jobb.
    Leos och Vincents mamma - Rebecca 25 år, sonen Vincent som föddes 25/3-08 och sonen Leo som föddes 15/3-05. Bor i Lambohov.
    Cia80 - Cecilia men kallas Cia 27 år. Bor i centrum.
    glitterkorn - Evelina 21 år, sonen Julius född 8/11-2007. Bor i Jakobsdal
    Missnööjd - Emma 24 år, dotterm Alva född 2/5 2007. Bor i Ryd.
    Kevlarsjäl (Emma), 31 år, 1 dotter (Elsa), bor i Ramshäll
    Almapappa (Malin) 25 år i höst, dotter Olivia snart 7 år, sonen Liam snart 5 år ,dotter Alma snart 2 år och bf med 4:de pyret bf 30/10 vi bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-17 10:56
    ciccielv - mamma till 3 barn och en ängel.bor i ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 21:07
    Marayah 26: Barnen Marko 4(031103) och Filip född 080621. Bor i Skäggetorp.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-04 21:27
    Fru Tzoanidis (Linda) nygift 28åring som kämpar för ett PLUSS, bor i Tannefors

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-07 21:57
    JennyoPatrik (Jenny) 29 år i höst. Flyttar till Skäggetorp 1 oktober. Har Lucas på 7 månader och har bf på lucia med grodan i magen =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-10 21:05
    Titti 34, bor i Lambohov .Barn födda -94 (David) -95 (Michaela ) , -06 (Elin) & -08 (Saga)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-11 21:29
    dinana - Diana 25 år, dottern Molly född 16/12 -06, bor i Skäggetorp
    MammatillEKNS- Catharina snart 26år, dottern Nathalie född den 30/12-07, bor i Ryd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-16 15:07
    Del 2 av den här tråden hittar du här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m34512458.html

• Svar på tråden Linköping, någon?
  • dinana

Humm, ja det är rätt lyhört. Vi bor på bottenplan och man kan ju höra när ungarna över springer runt där uppe. Dessutom så hör man ju när de går på toaletten också... Men det beror kanske på att ventilerna är sammankopplade på något vid. Det jag stör mig mest på (eller rättare störde mig på) var när grannarna lagade mat med vitlök i så stank hela vårat förråd vitlök (inneförrådet alltså)... *blää*

• MammaTillEKNS

Nu är jag äntligen hemma efter en lång MEN mycket rolig dag NU ska vi sova, mina fötter är helt förstörda så får se hur dem mår imorgon..

Godnatt på er och hoppas ni har haft en härlig dag ute i solen

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • dinana
    MammaTillEKNS skrev 2008-07-14 22:37:04 följande:
    Nu är jag äntligen hemma efter en lång MEN mycket rolig dag NU ska vi sova, mina fötter är helt förstörda så får se hur dem mår imorgon..Godnatt på er och hoppas ni har haft en härlig dag ute i solen
    Här har det ju åskat och regnat och strömavbrott har vi haft också. =) Men visst det kom lite sol här med =) Köpte lite jordgubbsplantor på coop för skojs skull och har nu planterat ut i landet.. Får se om vi får något i år !
  • MammaTillEKNS

Dinana: jasså? de3t visste jag inte, men åska är ju mysigt håller tummarna att det kommer upp lite jordgubbar för er

just ja, sängen var det ja nattinatti

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Mizzz
    rply skrev 2008-07-14 14:58:12 följande:
    Vad vet ni om ryds alé ? Pratade just med graflunds, och dom hade en ledig där.:)
    Är det bottenvånning kan jag lova att ni kommer ha myrproblem. Dessutom skulle jag nog aldrig rekomendera att bo så nära ryds centrum om man oht ska bo i ryd, det är bråkigast där.
  • jannovich

MammaTillEKNS har sagt att jag efter lite tjuvläsande här får skriva trots att jag inte har några egna barn ännu, så jag vågar väl göra det då. Hej på er

Och så kan jag passa på att säga till rply som frågat om Graflunds att det är inga jag rekommenderar att bo hos, om man inte står ut med förvirring, att saker går långsamt osv osv. Men det är förvisso billigt boende

• Marayah

Jätte söta bilder Skorpan. Super fint hus, ser kanon mysigt ut juh..
    Leo o Vincents mamma: Ser ut som ni hade de mysigt i  valla idag. Fina bilder. 

Marko 031103, Filip 080621
  • Maria84

Var inne och kikade i Cias gästbok och där står det ett grattis ialla fall, så liten har nog kommit ut

Mamma till Liam 030605 och Lucas 080127
  • Mizzz
    jannovich skrev 2008-07-14 22:50:09 följande:
    MammaTillEKNS har sagt att jag efter lite tjuvläsande här får skriva trots att jag inte har några egna barn ännu, så jag vågar väl göra det då. Hej på er Och så kan jag passa på att säga till rply som frågat om Graflunds att det är inga jag rekommenderar att bo hos, om man inte står ut med förvirring, att saker går långsamt osv osv. Men det är förvisso billigt boende
    "saker går långsamt" kan jag skriva under på. Vi bodde på just ryds allé med ett förster som inte gick att stänga (på bottenvånbing) vi felanmälde 4 gånger utan att något hände, när vi 5 månader efter den första felanmälningen flytta var fönstret ännu inte åtgärdat. De skylde på semester...
Svar på tråden Linköping, någon?