• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Moonis
    Hallontårta skrev 2008-06-17 09:03:16 följande:
    Jag tänkte beställa från Dunnis för 1-2 veckor sedan men gjorde en sökning här på FL först. Många verkar missnöjda både över kvalité och små storlekar?Sedan är det väl samma kläder nu som för ett par veckor sedan? Jag ser inget direkt nytt, snarare att en del av det som fanns då inte finns nu.
    Har bara erfarenhet av deras pyjamas o dom är jätte bra o sköna. Beställde tre till nu för sonen älskar dom.

Det som är nytt är sommarkläderna som man igentligen bara kan köpa via homeparty
  • kkarro
    Hallontårta skrev 2008-06-17 09:03:16 följande:
    Jag tänkte beställa från Dunnis för 1-2 veckor sedan men gjorde en sökning här på FL först. Många verkar missnöjda både över kvalité och små storlekar?Sedan är det väl samma kläder nu som för ett par veckor sedan? Jag ser inget direkt nytt, snarare att en del av det som fanns då inte finns nu.
    de kläder jag köpt har jag vart jätte nöjd med. Tycker de är lite åt det större hållet. Fast det kan ju skilja mellan de olika modellerna.
  • Zarah81

denna mail fick jag av wedins idag så tyvärr kan man inte anvønda rabatten om man inte redan har medlemskortet!!!

"Du kan tyvärr inte utnyttja rabatten om du inte redan är medlem, det går inte att bli medlem i butiken och sedan utnyttja rabatten. Rabatten gäller för tidigare medlemmar.

Med vänlig hälsning

Wedins Kundklubb"

• Hallontårta

moonis och kanonkarro: Okej, nu ångrar jag att jag inte beställde ju! Haha :) Nu finns inte storlekarna kvar. :>

• Hallontårta

Den på 30% rabatt på ett babyplagg? Det är en internetkod för beställning på nätet. (om jag inte missuppfattat det, där anv. iaf jag den)

Värdechecken på 50kr kan du skriva ut.

lingonblad skrev 2008-06-17 14:29:16 följande:
    hallontårta: jag tänkte att jag skulle skriva ut den, men det kanske inte funkar?
  • maadicken
    kkarro skrev 2008-06-17 09:49:16 följande:
    de kläder jag köpt har jag vart jätte nöjd med. Tycker de är lite åt det större hållet. Fast det kan ju skilja mellan de olika modellerna.
    åh nej! säg inte så! jag hörde mig för här på fl innan jag beställde. fick flera svar att dom var små och smala i storlekarna, så jag drog till med 98/104 till sonen som nu har80/86.
    han ska inte ha kläderna förrän till hösten, men det är ju inte så kul om han drunknar i dom då och dom passar lagom till nästa sommar...
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • Line80
    maadicken skrev 2008-06-17 16:29:28 följande:
    åh nej! säg inte så! jag hörde mig för här på fl innan jag beställde. fick flera svar att dom var små och smala i storlekarna, så jag drog till med 98/104 till sonen som nu har80/86.han ska inte ha kläderna förrän till hösten, men det är ju inte så kul om han drunknar i dom då och dom passar lagom till nästa sommar...
    de enda som varit små i strl är bodys och heldräkt me döskalle. annars tycker jag nästan att de varit åt den större strl i deras dubbelstorlekar. va har du beställt då?
  • mira

jag köpte dunnis - tycket de var rätt långa men smala i storleken.

sen klantade de sig, när jag fick ordebekräftelse var inte ena prylen slut... men när paketet kom två veckor senare var den det. lite för sent o meddela i paketet - jag hade ju viljat ha nåt annat i stället. o inte kan de tänka sig o bjuda på frakt för det plagget heller. kommer inte handla mer där...

• lugnåsbo
    maadicken skrev 2008-06-17 16:29:28 följande:
    åh nej! säg inte så! jag hörde mig för här på fl innan jag beställde. fick flera svar att dom var små och smala i storlekarna, så jag drog till med 98/104 till sonen som nu har80/86.han ska inte ha kläderna förrän till hösten, men det är ju inte så kul om han drunknar i dom då och dom passar lagom till nästa sommar...
    jo dom är rätt stora i storleken på de flesta plaggen, vilket var det du köpte?
Svar på tråden Rabattkodstråden