• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • Mica82

har försökt köpa lite på dunnis rean men jag får inte orden att gå igenom. Kommer bara till stället där man ska välja land o betalning. Kommer inte vidare till "adressuppgifter". Frustrerande!!!någon mer med samma problem?

• Moonis
    Mica82 skrev 2008-06-17 21:45:50 följande:
    har försökt köpa lite på dunnis rean men jag får inte orden att gå igenom. Kommer bara till stället där man ska välja land o betalning. Kommer inte vidare till "adressuppgifter". Frustrerande!!!någon mer med samma problem?
    Testade o det är samma för mig. Man kan inte välja faktura heller ju, konstigtFundersam
  • maadicken
    Line80 skrev 2008-06-17 16:32:02 följande:
    de enda som varit små i strl är bodys och heldräkt me döskalle. annars tycker jag nästan att de varit åt den större strl i deras dubbelstorlekar. va har du beställt då?
    lugnåsbo skrev 2008-06-17 21:45:02 följande:
    jo dom är rätt stora i storleken på de flesta plaggen, vilket var det du köpte?
    jag köpte både pyjamas, långärmade tröjor och tights som är tänkta att vara långkalsonger till vintern. tror att jag köpte en t-shirt oxå...

hoppas pyjamasen är stor då, för den fanns inte större än 86/92
    känns som att dom andra kläderna blir till våren eller nästa höst då istället.

väntar och väntar på paketet. beställde den 6:e. hur har det gått med leveransen för er andra? blev mycket att göra nu när det blev rea kanske.
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • Fru Indosaurie
    mira skrev 2008-06-17 18:43:40 följande:
    jag köpte dunnis - tycket de var rätt långa men smala i storleken.sen klantade de sig, när jag fick ordebekräftelse var inte ena prylen slut... men när paketet kom två veckor senare var den det. lite för sent o meddela i paketet - jag hade ju viljat ha nåt annat i stället. o inte kan de tänka sig o bjuda på frakt för det plagget heller. kommer inte handla mer där...
    Jag beställde från h&m och skulle speciellt ha 2 plagg.
    Betalade med kort och fick orderbekräftelse.
    När jag får paketet så är ett plagg "tillfälligt slut - var god ombeställ"
    eh.. och betala expeditionsavgift igen? nej tack.. surt för det var just en av dom sakerna jag skulle ha från början.
    La till en annan sak som jag egentligen inte ville ha bara för att jag ens skulle få kläderna postade..
    Opinions are like assholes. Everybody has one. www.nakenfis.se
  • Pollygrip
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-18 00:43:54 följande:
    Jag beställde från h&m och skulle speciellt ha 2 plagg. Betalade med kort och fick orderbekräftelse.När jag får paketet så är ett plagg "tillfälligt slut - var god ombeställ"eh.. och betala expeditionsavgift igen? nej tack.. surt för det var just en av dom sakerna jag skulle ha från början. La till en annan sak som jag egentligen inte ville ha bara för att jag ens skulle få kläderna postade..
    Precis så var det för mig också skulle köpa en kläning för 50 kronor och när jag får paketet så är inte med och jag får beställa en nu. Men nu finns inte kläningen kvar i shopen och jag vill inte betala expeditonsavgiften igen..Åh jag som har väntat flera veckor på klänningen....
    Felicia 070301
  • Cecci78

är det någon som använt lindexkupongen på 50 kr mer än en gång?

• ulrikahö
    Cecci78 skrev 2008-06-18 09:06:47 följande:
    är det någon som använt lindexkupongen på 50 kr mer än en gång?
    Det är det mååååånga som gjort. Gå längre bak (långt långt, den börjar bli lång denna tråd...) i tråden så hittar du tonvis med diskussioner kring detta! :D
Svar på tråden Rabattkodstråden