• Snorky

Rabattkodstråden

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

(Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget)

Lite länkar till andra intressanta trådar:
    Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30297894.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30298069.html
    Kappahl-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31908971.html
    Erbjudandetråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31409910.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-25 01:12
    nya bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

• Svar på tråden Rabattkodstråden
  • maadicken
    Fru Indosaurie skrev 2008-06-18 00:43:54 följande:
    Jag beställde från h&m och skulle speciellt ha 2 plagg. Betalade med kort och fick orderbekräftelse.När jag får paketet så är ett plagg "tillfälligt slut - var god ombeställ"eh.. och betala expeditionsavgift igen? nej tack.. surt för det var just en av dom sakerna jag skulle ha från början. La till en annan sak som jag egentligen inte ville ha bara för att jag ens skulle få kläderna postade..
    så var det för mig när jag beställde i våras. dom hade barnshorts för halva priset då, och dessa var tydligen slut när jag fick mitt paket. jag mailade och ifrågasatte varför jag skulle nybeställa och missa rabatten och dessutom betala ny fraktavgift.
    jag fick till svar att om jag fortfarande ville ha shortsen (leverans i mitten på juni) så skulle jag självklart få dom för halva priset och med fri frakt. när jag fick dom så hade jag fått ytterligare 10%

så maila och hör efter. det kan ju löna sig!
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • Fru Indosaurie
    maadicken skrev 2008-06-18 12:30:38 följande:
    så var det för mig när jag beställde i våras. dom hade barnshorts för halva priset då, och dessa var tydligen slut när jag fick mitt paket. jag mailade och ifrågasatte varför jag skulle nybeställa och missa rabatten och dessutom betala ny fraktavgift.jag fick till svar att om jag fortfarande ville ha shortsen (leverans i mitten på juni) så skulle jag självklart få dom för halva priset och med fri frakt. när jag fick dom så hade jag fått ytterligare 10% så maila och hör efter. det kan ju löna sig!
    åh! ja det låter ju förstås inte helt fel jag kanske gör så.
    Opinions are like assholes. Everybody has one. www.nakenfis.se
  • inka

idag fick jag 50:- kupong från lindex  på posten så blir shopping till veckan igen

• Flamma

inka: Jag fick 100:- på Lindex idag, är jag en trogen shoppare då?
    Någon som har klagat på någon vara som ni köpt via postorder??? Köpte en väska via hm.com och jag ÄLSKAR min väska, men den har spruckit i sömmen efter en veckas användning!! Det borde jag väl kunna ringa och reklamera?

• inka
    Flamma skrev 2008-06-18 18:30:08 följande:
    inka: Jag fick 100:- på Lindex idag, är jag en trogen shoppare då? Någon som har klagat på någon vara som ni köpt via postorder??? Köpte en väska via hm.com och jag ÄLSKAR min väska, men den har spruckit i sömmen efter en veckas användning!! Det borde jag väl kunna ringa och reklamera?
    vad fuskigt att få så mycket va det ingen internetskod åt oss andra på den tur man kan skriva ut några härifrån också finns mycket fint att shoppa ju synd bara man har 6 mil enkel resa till lindex
  • solstrålen80

va de bonus?
    har du kreditkortet?

Flamma skrev 2008-06-18 18:30:08 följande:
    inka: Jag fick 100:- på Lindex idag, är jag en trogen shoppare då? Någon som har klagat på någon vara som ni köpt via postorder??? Köpte en väska via hm.com och jag ÄLSKAR min väska, men den har spruckit i sömmen efter en veckas användning!! Det borde jag väl kunna ringa och reklamera?
  • Flamma

Det var 2x50:- jag fick Ska kolla sen om det är nån kod på dem, i sådana fall ska jag skriva av och sätta ut den här! Vill bara handla själv först OM det bara skulle fungera en gång med koden

• Flamma

Solstrålen: Det ena var bonus, det andra kommer jag inte ihåg vad det var...

Svar på tråden Rabattkodstråden