Jag är hemmafru
Var mitt.
Sandra och Frippe skrev 2008-07-23 23:27:22 följande:
Var mitt.
Var mitt avslut ska det stå naturligtvis.
Sandra och Frippe skrev 2008-07-23 23:34:39 följande:
Ansluter mig till de längtande - instämmer i allt ni skriver.
Även om mina syskon finns här i Europa så är de 250 milen dit jättelånga ibland.
hoppas på att få åka ner senare i höst eller kanske i vår(jul går bort eftersom vi inte firar det samtidigt).
känner också att det bara är att spara det man kan o. lägga det på de resor ner som det finns ekonomi o. tid för.
Skönt att få skriva ner detta var det iaf
.
3busungar (o.Jenna4): Så gjorde vi med fp också, med massor av kommentarer som följd o. ifrågasättanden av ekonomiska möjligheter. Men det har fungerat bra, så bra att jag ännu har dagar kvar att ta ut på lillan(5år i dec).
Visst är det ofta avundsjuka(som kan bottna i dåligt samvete) det verkar bero på när utomstående ifrågasätter oss. Men inom fam tror jag fortfarande fortfarande att det är bra att prata igenom sånthär innan man skaffar barn tillsammans.
Sedan kan ju nya omständigheter här i livet göra att man får ändra på redan uppgjorda planer, men det är ju en sak man får ta då.
Mina godingar är ute i poolen nu(trots att det är skugga över en del ännu) och det var varmt o. skönt i den, härligt att se dem svalka av sig så:).
Får bada nu, äta lite lunch o. sedan blir det säkert ännu mera bad. Tror inte jag får upp dem ens när det kommer gäster i em..
Ha det bra nu i solen o. se upp för att bränna er, vi lyckades lite igår solskydd till trots. Idag badar båda i t-shirt.
Tyrlilu - hoppas att man inte är för nyfiken om man frågar var du kommer ifrån. Ha dé, som sagt:)
Jo, så är det ju. ![]()
Tyrlilu: Jag förstår dig, är inte öppen om vart jag kommer i min pres här heller tex. men andra från samma del av världen förstår direkt o. kopplar mitt riktiga nasmn som ju är mitt nick här.
Kram / S
Skulle inte byta ut min eftermiddag idag mot vilket välbetalt jobb i världen
.
Vi har stått runt vinbärsbusken, plockat o. ätit av bären, diskuterat vad vi ska göra med dem - bara hur underbart mysigt som helst
.
På fm. var vi inne, värmen gjorde att vi inte orkade annat, nu fläktar det lite ute däremot :).
Vi kommer nog göra kräm och lite gelé, hoppas att det räcker till både och, annars får vi väl plocka mera.
Detta kanske skulle intressera någon eller några här:
www.haro.se
Är med som iaf passiv medlem där, även om jag skulle vilja vara aktiv. // S