• alienstar

Scrapbookligan 2

Hej på er!

Här hittar du ett gäng glada och pratsamma scrappare!

Mest "pratas" det scrapbooking, men det blir nog en massa annat också. Vi uppmuntrar, berömmer, delar med oss av tips och egna idéer och nu som då har vi utmaningar!

Här en lista på webb-affärer som säljer en massa kul

www.stampelgarden.se
    www.scrapaddicted.se
    www.scrapbodan.se
    www.pysselmyran.se
    www.formahantverk.se
    www.easer.se
    www.papprika.se
    www.pysselgard.se
    www.arkivetdesign.se
    www.kortmakaren.se
    www.stellas.nu
    www.annasscrapbooking.se
    www.lektygochhantverk.se
    www.paperetc.se
    www.dekoreramedmera.se
    www.magnolia.nu
    www.inspirationshuset.se
    www.stampelsnack.se
    www.scraphuset.se
    www.handstamplat.e-butik.se
    www.magdas.se
    shop.brunkullan.se
    www.scraproom.se
    www.skrappikulma.se

♥ Ayla & Alexander ♥ malinsscrapblogg.blogspot.com/
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 08:56
    UTMANING SOL AV PYZZLAN:
    Eftersom min LO var inspirerad av vårsolen och solen nu kommit för att stanna efter den långa vintern så är följande utmaning att låta sig inspireras av just SOLEN.

Det kan vara ljuset, värmen, en känsla eller vad som helst som du associerar med solen. Titeln får gärna anknyta till solen på något sätt men i övrigt har ni fria händer med utförandet. Lycka till!

DEADLINE: 8/6 kl 18.00

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 07:06
    SOL utmaningen mailas till mymlisblogg(a)hotmail.com, byt ut (a) mot @.. skall vara 600*600 och i JPEG..
  • Svar på tråden Scrapbookligan 2
  • Pyzzlan

Jag har ju inte heller varit så aktiv att skriva men hakar på den nya tråden nu. Kul att du tog dig an att fortsätta Alienstar!

• alienstar
    lillis70 skrev 2008-05-14 18:56:54 följande:
    Hej, undrade vart alla tagit vägen . Nu är jag med igen
    Hihi. Ja jag blev snopen jag med i gamla då jag skulle skriva och såg att den hade gått ut..

Har uppdaterat bloggen med en hel hop kort..
    ♥ Ayla & Alexander ♥ malinsscrapblogg.blogspot.com/
  • XaiM

Är det nån som vet var man kan hitta en stämpel med traktormotiv eller lastbil???
    Och nån som vet var man kan köpa typ döskallepapper, eller nåt liknande tufft?? Ska göra ett kort till en 5åring som är helt inne på tuffa grejer...

hade en fråga till men den har jag glömt bort

• Pysselgalningen
    XaiM skrev 2008-05-15 18:23:09 följande:
    Är det nån som vet var man kan hitta en stämpel med traktormotiv eller lastbil???Och nån som vet var man kan köpa typ döskallepapper, eller nåt liknande tufft?? Ska göra ett kort till en 5åring som är helt inne på tuffa grejer...hade en fråga till men den har jag glömt bort
    Tuffa papper:
    scrapbooking4you.se/index.php/cPath/58_60_130/sort/2a/page/2

Sen har hon utstansade döskallar man kan köpa.

Jag vet att det finns lastbilar nånstans....
  • Pysselgalningen
    XaiM skrev 2008-05-15 18:23:09 följande:
    Är det nån som vet var man kan hitta en stämpel med traktormotiv eller lastbil???Och nån som vet var man kan köpa typ döskallepapper, eller nåt liknande tufft?? Ska göra ett kort till en 5åring som är helt inne på tuffa grejer...hade en fråga till men den har jag glömt bort
    www.stampelstudion.se/

under omonterade AAA
  • XaiM

Pysselgalningen: Tack för tipsen!!! Jag har förresten liftat dina cdmagneter du har i din blogg....tack för den inspirationen!!

• XaiM

Ja just det nu kom jag på min sista fråga.....kan man använda öljetter utan det där verktyget man ska ha till??? Typ kan man trycka ut dom själv???

• lillis70

Men nu vill jag veta vem som gjorde det fina bidraget som vann utmaningen och vem som gjorde dem andra fina... eller har jag missat något?

Svar på tråden Scrapbookligan 2