• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Maskros67

Sessan: låter som om det kommer bli en hellyckad kväll för dig!
    Men vilket taskigt byte , hårförlängning mot tvättmaskin eller var det diskmaskin Fundersam

Copy: va kul med fina naglar, det har jag aldrig gjort, funkar inte så bra ihop med livet på landet

Xena: ååååhhh, vill också till stranden ju!

Pusselikram!

• Maskros67

Nu får man snart gå hem! Ut i solen o njuta, ska plocka av lite jordgubbar från mitt land Räcka ut tungan

Ha en solig o skön kväll alla sötingar

• Maskros67

Gomorron flickor!

Ännu finare väder idag ju! Attans att man inte börjat semestern än!

Xena: blev det nåt bad igår, eller är det för kallt?

Igår var jag riktigt flitig. Städade äntligen ur min skitbil som varit full i sågspån i flera veckor, blev som ny. Nåja, det var lite överdrivet kanske Klippte hela gården o vattnade o grejade innan R kom från rodden i Rättvik.
    Fick ihop varsin stor tallrik med jordgubbar från mitt land som avnjöts med gräddglass. Räcka ut tungan

Ha en bra dag allihopa! 

• xena

Hej svejs!

här skiner också solen, men det är lite blåsigare o svalare än i går. Eftermiddagen ser dock ut att bli kanon, fast jag ska och jobba så det blir ingen solning. Nu jobbar jag helgen och sedan måndag, sedan är jag ledig i 3 veckor. Vi har inga planer utan vi njuter av dagen som kommer. Gubben är ledig samtidigt!

Maskros, ja det blev bad men jag åkte till vårat utomhusbad (tempererad pool). Solade och badade ett par timmar. Lyssnade bl.a på Sommar på P1, mysigt. Sedan blev det middag på stan med gubben, en god sallad och efter det fika på café. På kvällen tränade jag, körde ett stenhårt PUMP pass, var helt mör i armarna .

Ha en trevlig helg alla!

• Maskros67

Hej Xena! Låter som du hade en riktig kanondag igår!

Verkar som om de flesta har tagit sommarledigt så jag vill passa på att önska allihop en riktigt skön sommar. Ska försöka att inte sitta så mycket framför datorn på semestern, men nån gång lär man väl titta in iaf.

Massor med kramar till er allihopa, mina goa vänner

• Maskros67

Hej flickor!

Hoppas alla mår bra. Här har jag hamnat i en riktig svacka. Denna förbaskade barnlösheten Skrikandes trodde jag började komma till ett accepterande, men så här strax innan mens när man mår piss så gör den sig påmind. Berättade för R igår, fast jag tänkt att inte göra det, o det kändes så konstigt efteråt. Han berättade saker om sig o hur han känner o då bara kom det ut tillsammans med en massa tårar. Blir ingen vandring imorrn heller, han ska passa på att umgås med sina barn för mamman o hennes karl är borta. Förstår att han vill göra det o det var t.o.m. mitt förslag, men det passar dåligt just nu när jag inte vill va ensam
    Har skjutsat iväg honom till roddtävling o han ska på avslutningsfesten efteråt, men ska sova hos mig i natt o stanna till lunch imorrn, men jag känner mig lite övergiven o ensam ändå.
    Känner mig så jävla fånig, semestern har börjat, jag vet att han tycker om mig o jag borde vara glad, denna jävla mens o barnlöshet förstör allting

Kram alla.

• Maxie

Hej maskros, tittar in för att ge dig en stor kram om jag får. Tror du inte det är bra ändå att han vet hur läget är? Eller på vad vis kändes det konstigt efteråt, som om han tyckte det var svårt att ta det? Men vem vet, han kanske är beredd att göra försök med dig och är det nåt som talar helt emot att det faktiskt kan funka med honom? Hursom helst, här kommer en bamsekraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! Och en

• Maskros67

Tack Maxie. Vet inte om det bara är pms-bluesen som fick mig att känna att det blev tryckt stämning. Känns ju som om hela min tillvaro rasar en gång i månaden måste försöka få tag i nåt som hjälper. Vart bara så olyckligt att jag blev själv just när man mår så här.

Men jag ska iväg o dansa med en jobbarkompis som är 60+, jag hoppas det får mig på bättre humör tills R kommer hem inatt efter sin fest i Leksand.

Kramar tebax

• xena

Maskros tittar in med en kram så här på kvällskvisten Kyss. Kände miog lite låg häromdagen då jag fick veta att ex:et väntar nummer 2.

• Maskros67

Hej tjejer!

Xena: usch, sånt tär på lyckokapitalet. Stor kram tillbaks till dig.

Var iaf iväg på dans i lördags o det var riktigt lyckat R var också jätteglad när han kom hem från sin fest, för han hade haft så kul. Igår hade vi en riktig mysdag. Han jobbar denna veckan också men kommer ikväll efter träningen.
    Har en sån där trist dag idag, mensen har kommit o det regnar o är kallt, ingen bra start på semestern. Har lite svårt o motivera mig att göra nåt, trots att det finns miljoner saker (trista) att göra inomhus..

Kram alla!

Svar på tråden VIHPS VII