• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Ma Lu

Hej tjejer! Här i Sthlm är det gråmulet och inte alltför varmt Skööönt! (eftersom det blir bastu i vårt sovrum så fort solen visar sig...) Men imorn verkar det vara kört - pust!

Egentligen skulle vi varit hos Mirren och Casimir på ettårskalas nu men "någon" har haft ont i magen halva natten och inte låtit sina föräldrar sova och jag vågar helt enkelt inte köra bil efter bara tre sammanhängande timmars sömn... Annars går det hyfsat! Bara jag slipper göra precisionsjobb som betala räkningar o.d.

Sessan: vi bor på promenadavstånd från mässan (ok, en hyfsat lång prommis om en halvtimme men ändå ) Vill inte pracka mig på men säg till om du vill äta en glass med oss eller nåt så kan vi t.ex. mötas halvvägs

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Sommar prinsessan

Ja Malu klart vi ska träffas på en glassSkrattande
    Inboxar dig mitt mobil nr genast!

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Sommar prinsessan

Packar ihop för att gå hem

• Maskros67

Pust vilken dag!

Idag har man verkligen fått göra skäl för lönen.

Åh, va avundsjuk jag blir på sessan o malu som ska träffas!!!

Ha en bra kväll alla!

• tickan

Ha det så trevligt på er glassträff! Själv ska jag till göteborg och träffa Bruce i helgen Nån mer?

• Maskros67

Gomorron flickor!

Idag ville man inte gå in genom dörren på jobbet, åh va vamt o fint det var. Vill ha semester NU på en gång!!!

tickan: va kul o se Bruce! Vet flera på mitt jobb som ska dit också, kommer nog bli kanon!

Kram allihopa!

• Sommar prinsessan

Hej.
    Håller med Maskis helt å hållet. Här är det såååå fint väder. Men ska ut med jobbet ikväll så det passar fint. Ska käka ute i en park med medhavd mat å dryck först sedan ska vi se Amanda Jensen gratis på Torget i Borås å efter det blir det att gå till ngt ställe å dansa å parta för de som villSkrattande Själv ska jag vara nykter då vi ska upp tidigt å åka till Stockholm imorgon. Men jag är en kul tjej även utan sprit så det är lugntFlört

• copycats

Morning

Solen skiner för fullt även i Skåne. Det lär bli en varm dag

Ska faktiskt tillbringa denna varma dag med att bygga naglar Kände att jag ville göra något för mig själv nu. Börjar bli tråkigt att bara gå hemma. Ska även fixa håret nästa vecka så jag laddar för en helrenovering

• Sommar prinsessan

Skrattande Det ska jag göra nästa vecka. Kände oxå att jag ville vara lite extra fin. Skulle gjort hårförlängning men fick köpa diskmaskin istället.....Ledsen

Va ska du göra med håret snygging?

• xena

Hello, här är en som är LEDIG i dag och ska ge sig ut på stranden . Ha det så bra inne ...

Svar på tråden VIHPS VII