• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Ma Lu

Åh, Caribe... Vad tufft du har det Underbart att du fick så bra hjälp på vc!!! Och att du nu får vara hemma och VILA.

Gulsoten är bra nu, tack Och hon har gått up som hon ska! Däremot har hon dum torsk i munnen (svampinfektion) så vi äter och smörjer medicin fyra(!) ggr om dagen... Var på bvc idag och åkte på sex dagar medicin till så det blir sammanlagt tio dagar. Blä! Problemet är att få medicinen att ligga kvar långt bak på tungan för fröken spottar ju ut allt!

KRamar om er alla

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • tickan

Caribe, jag vet inte om du minns mig. Vi skrev lite i våras då jag låg hemma med huvudvärk och ruvade och du skulle just börja din egenhändigt uppfunna stimulering. Med detta vill jag bara skicka en varm hälsning och en bamsekram!

• Maskros67

Gomorron flickor!

Caribe: Blir så lessen över att se hur dåligt du har mått men skönt ändå att se att du har fått hjälp nu. Blir så förbannad på din idiotchef Skrikandes 
    Det är INTE vad du behöver just nu. Hoppas du kan ta hand om dig nu så du är fulladdad med energi om en månad.

Tack för dina tummar, du är en riktig pärla du med

Malu: skönt att gulsoten är bra, men trist med torsken. Alltid är det nåt. Hur mår mannen nu då?

*vinkar åt tickan*

Nu finns det nya bilder på R o mig i galleriet, men han ser inte så gammal ut i verkligheten, o jag ser inte alltid lika full ut *fnissar*

Klippte honom i lördags, det gick rätt bra, förutom ett litet hack i skinnet vid örat. Hihi.
    Vi har iaf haft en väldigt lugn o avkopplande helg. Har nästan hunnit få iordning efter fönsterbytet nu, förutom allt skräp utomhus. Urk.

Kramar till allihopa!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • copycats

God morgon

Caribe: Älskade vän...har du inte fått tillräckligt? Men du är en stark kvinna och kommer att ta dig igenom detta! Vila nu upp ordentligt gumman

Maskros: NI ser så söta ut tillsammans

SS: Bra att ni kämpar på gumman

• Sommar prinsessan

Godmorgon my darling CCKyss
    Åh Caribe blir lessen när du får kämpa så hela tidenGråter KRAM

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • copycats

MOrning darling

Hoppas att allt är bra gumman

• Sommar prinsessan

Japp fint serru. Du då har ni pratat ngt?
    Essi blev alldeles tossig när jag skrev å frågade om vi kunde ses. Kolla min gästbokGlad

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • copycats

Nope....no talk

KOllar GB sen måste jag logga ut en stund

Pöss

• lilja71

Morrn, girls! Kul att så många är inne samtidigt!
    Jag väntar på solen....den lyser med sin frånvaro...vill ju passa på att sitta i solen när jag inget annat får göra
    Kram

Stor kram till Caribe, som har det jobbigt nu. Skönt att du fick bra hjälp på VC!! Sköt om dig nu!

Svar på tråden VIHPS VII