• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • tickan

Maskros67: Låt oss slå oss ihop! Jag fick också mens i dag Och eftersom jag sprayar sen en vecka tillbaka innebär det att det inte heller är lönt att försöka på egen hand under resten av sommaren.

• Maskros67

tickan: usch va trist själv försöker jag ju acceptera att jag inte kommer bli mamma.

Men ändå så börjar man ju fundera när mensen är 3 dagar sen, inte klokt hur hjärnan spökar.

• tickan

Jag vet, min vän! Min var också tre dagar sen! Jag har inte haft en 28-dagarsperiod sedan 2004. Vad tror du inte att jag hann börja tänka...

• Maskros67

Min har alltid varit på dagen, eller en dag tidig. Men de senaste månaderna har den varit några dagar sen, vilket genast får en att tro att man är på väg in i klimakteriet.

Men visst är det lustigt att så fort man tänker tanken att, tänk om det kanske ändå har tagit sig, så kommer mensen direkt?

Ska du spraya hela sommarn nu då?

• tickan

Jepp, jag sprayar hela sommaren, antagligen till slutet av augusti. Hur roligt ska inte det bli! Död åt endometriosen! Fram för fler ägg!

• Maskros67

Åh fy va jobbigt tickan, känner du av sprayen mycket? Med vallningar o huvudvärk o humörsvängningar o sånt menar jag?

• tickan

Det har ju bara gått en vecka, så än så länge känner jag inget (hade ont i skallen i går, men det berodde nog på all öl vi smällde i oss före och efter Springsteen). Jag brukar få ont i huvet av Suprecur. Denna gång kör jag ju Synarela, har aldrig testat den förut (omväxling förnöjer ... kanske) så vi får se hur det går.

• Maskros67

ok, hoppas du klarar dig då. Var det lyckat med Springsteen?

• Caribe

Hejsan tjejer

Tittar förbi och önskar alla en härlig sommar och hoppas ni får sol och vila och laddar batterierna ordentligt!

Maskros BAMSEKRAM till dig, förstår mkt väl hur du känner dig och du hanterar din situation otroligt starkt och jag håller med Maxie att förr eller senare bör du ändå berätta detta för R då det är en viktig del av dig och hur du mår! Inte så konstigt att det kan vara lite tufft att sätta sig in i vad du går igenom för R men jag är säker på att det kommer föra er samman bättre om han förstår dig!

Tickan tackar för ditt pepp tidigare det värmer och nu hejjar jag på dig under din sprayning gör dig sällskap med spray i slutet av Juli, även jag skall köra synarela om det inte ger mindre biverkningar så är det ju iallafall skönare att spraya 2 ggr om dagen jämfört med 3 ggr med Suprecur!

Jag är sjukskriven fram till semestern, mina sköldkörtelvärden har droppat drastiskt pga att jag mått så dåligt så nu jobbar jag på att få dom i ordning i tid för nästa behandling!

Massor med kramar till er tjejer tänker på er för jämnan det hoppas jag ni vet!

KRAM!!!!!!!!

Svar på tråden VIHPS VII