• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Sommar prinsessan

Ok CC

Hej LiljaSkrattande
    Här i Borås har det vräkt ner regn hela natten å åskat ngt hemskt.
    Är du i K på västkusten eller K inlandet? Ska ju bli fin fint väder på onsdag har jag hört..
    Läget förresten?
    Hej tickan

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Sommar prinsessan

Går på lite frukost...

• lilja71

Jag är på kusten! Har du semester snart? Med mig börjar det bli lite bättre, är lite rörligare nu men jag får ju inte göra så mkt. Behöver lite stimulans

• Matti2

Hej,

Vill bara skicka en liten hälsning till Caribe, jag har tittat in en del för att kolla hur din senaste ruvning gick, ledsen att det inte fungerade. Vad skönt att du fått hjälp på VC och jag hoppas att du snart mår bättre!

Kram

• Sommar prinsessan

Semestern börjar v 29 så två långa veckor kvar... Men det är ganska lugnt på jobbet så det är okGlad
    Va bra att du får /kan röra på dig lite mer. Kanske kan vi få till en fika nu under sommaren?

• Maskros67

Tack Copy

Verkar vara väldigt lokalt med regnskurarna över landet nu för tiden. Kan regna som fasen en kilometer bort o vara sol här o tvärtom. Ingen ordning alls.

Lilja: hoppas du får lite sol, skulle väl bli bättre framåt helgen? Skönt att du börjar må lite bättre, måste ju ha känts som att ha blivit överkörd av en lastbil, eller påsatt av en elefant kanske.

Morrn Sessan, blir hundarna oroliga när det åskar?

Puss o kram!

• Sommar prinsessan

Hej Maskis nä Nora bryr sig inte det minsta. Snarkade som en grisSkrattande

• Maskros67

Vilken tur Sessan, en del hundar blir ju jättestressade. Ni har bara en hund nu eller? Ska ni göra nåt kul på semestern?

• ProPPens

Hej!!

Kikar in och kollar lite hur ni har det!!

Caribe Massor med kramar till dig!!!! Skönt att du fått hjälp och hoppas lite "ledighet" gör dig gott!!! Din chef kan dra och hänga sig tycker jag!!!!

Maskros Vad ni är söta!!!!!! Vilken 10-poängare du fångat!!!!

SS Två veckor går fort!!! Tyvärr brukar dom där veckorna efter, dvs semestern, gå ännu fortare...

Äntligen!! BF080706
  • Maskros67

Hej Proppens. Tack han är faktiskt mycket finare i verkligheten, såg lite stel o gubbig ut på korten tyckte jag.

Han har samma hårfärg som en schnauzer, typ "salt and pepper" dvs svart o grått *fnissar* saknar lugg en bra bit upp o har en liten kal fläck mitt uppepå, resten är supertjockt, var inte lätt o klippa, särskilt inte eftersom jag aldrig klippte en människa med sax förut, bara hunden. Tur att det är lockigt så syns det inte så mycket att det blir ojämnt.

På kroppen är det dock mera isbjörn som gäller *fnissar ännu mer*

Svar på tråden VIHPS VII