• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Ma Lu

Maskros: Isbjörn?! Menar du vit päls på svart hud?! "Salt & peppar" känns bekant... Ska upplysa maken om att han har samma hårfärg som en schnauzer Vad go han ser ut, din nya kärlek En riktig rejäl KARL!

Min A mår nog bättre nu. Apatin har gett med sig och nu dallar han mest runt och fixar härhemma och vänder på dygnet med oss andra Än har han inte börjat söka jobb men det är nog planen. Efter att ha tjuvlyssnat lite när han pratat med goda vänner på telefon (som dessutom är i samma bransch) så har jag förstått att det som känns värst är att han blev erbjuden ett sånt skitjobb. Det fanns visst jobb som mer motsvarade det han hade men det var visst inom fel sektor coh då ansåg företaget att han inte platsade utan puttade ner honom bakom en telefonlur Det är DET han tagit personligt och det som tagit honom hårt förutom att det kom som en smärre chock att hela sektorn inom vilken han haft säljarjobbet plötsligt läggs ner... Att chefsjobbet skulle ryka fattade ju t.o.m jag för mellanchefer är ju det första man drar ner på. Men det vart en kalldusch. Hoppas nu att ryktet går och det fort så han kommer på fötter!

Här har det åskat som bara den idag! KaBRAK!!! MEn det ska visst bli tryckande varmt vad det lider...

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Maskros67

Malu: nä, vit päls på rosa hud med lite svarta stickelhår iofs

Jo, nog är han en riktig karl allt, jäklar vilka muskler han har, tränar ju som en tok o har gjort i hela sitt liv. Sen är han väldigt självsäker o trygg i sig själv o sånt brukar lysa igenom.

Förstår att det måste känts stentufft för mannen, men fick han gå hem på en gång, eller är det pappadagar han går hemma på nu? Håller tummarna att det ska dyka upp nåt riktigt bra jobb snart.

Åska, usch, jag väntar på sommarvärmen jag.

Fick just sms från orsingen som skulle hämtat sista fönstrena idag, han kunde inte, hade varit skönt o blivit av med det.
    Riktiga exet har heller inte hämtat klart sina grejer, såg att den del försvunnit igår, men det är en hel del kvar än.
    Va skönt det ska bli när de har "försvunnit"

• Ma Lu

HihiMaskros, svarta stickelhår

Maken är föräldraledig och uppsägningstiden börjar inte förrän han är tillbaka från den. Egentlgien är han inte uppsagd iom att de ger honom ett annat jobb inom företaget (som han i dagens läge ju är sgs tvungen att ta...). Från oktober eller så är han dock tvungen att ta luren i vacker hand så tills dess hoppas vi att något lossnat!

Snart tror jag det blir brasa av exets grejer

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • tickan

Maskros67: F-n så nyfiken jag blir på din karl! Hur blir man betrodd att få kolla in både dig och honom?

• Maskros67

Malu han är mjuklockig som en pudel i nacken också, mer hund än man, hihi.

OK, då förstår jag A:s situation. Lovar o hålla tummarna för honom.

Japp, snart blir det brasa.

tickan: hehe, nu ska du kunna kika

• ProPPens

Hihi, vilken beskrivning som en schnauzer!!! JHoppas han är väl dresserad också.... Ja, det syns att han är en tränare trots att inte kroppen syns!
    Vilka karlar som inte kan hämta sina saker!!! Men jag gillade MaLus ide om brasa!!!!! Då slipper du ju åka till tippen!!!!

Äntligen!! BF080706
  • tickan

Tack Maskros! Äntligen! Nu känner jag mig också invigd. Kul att få ett ansikte på dig och R!

• Maskros67

Gomorron flickor

Proppens: hihi, jo, han är väldresserad, fast väldigt busig. Mm, kan nog bli en brasa snart, men det är ju så himla torrt, så man törs väl inte elda nu.

tickan:

Hoppas alla mår så bra de kan. R har haft det så stressigt på banken så han orkade inte åka in o träna igår, så jag åkte dit efter att jag målat brädorna på huset som de bytte under ett av fönstrena. Är så mysigt där uppe i hans stuga, o man sover så bra där. Hans mamma hade gjort nubbesallad Räcka ut tungan o sen tog vi en promenad. Lite drygt att åka tillbaka till jobbet på morgonen bara, det tar lite mer än en halvtimme, men det är ju egentligen ingenting, eller vad säger ni stockholmare?

Kram alla

• Maskros67

Nämen!!! ingen mer än jag här på heeeela dan!

Nåväl, önskar er en härlig kväll Kyss

Svar på tråden VIHPS VII