• Maskros67

VIHPS VII

Detta är del sju i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

Länk till brudarna på "andra sidan":
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m31667006.html

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Svar på tråden VIHPS VII
  • Maskros67

Gomorron flickor

Hoppas allt är bra med allihopa. Jag är såååå trött, längtar grymt mycket till semestern när man får sova på mornarna. R är också supertrött, så vi skippar ev. dansen på lördag, behöver nog komma i säng i normal tid o inte vid 4-tiden på morgonen.

Hann få ordning i två av nya fönsterna igår, men det var en massa telefon, o nyfikna grannar som "störde" mig hela tiden, man man måste ju faktiskt vara lite social ibland också. Orsingen var o hämtade några av de gamla fönstrena, han kommer tillbaks idag o hämtar resten, kändes konstigt, men han tyckte det var roligt o träffa mig igen. Suck.....

Tack o lov att det är fredag !!!

Kramisar till allihopa!

• xena

Maskros, du har det hårt med alla ex som springer hos dig titt som tätt . Hoppas du får en skön semester. Ska faktiskt också ha semester snart, om två veckor. Hoppas att vi kan få bättre väder för som det är nu är det inte kul. Ingen sol och ingen värme. Behöver jag säga att alla är spyless...R verkar vara helt rätt för dig !

Nu har vi bekräftelse på att våra papper är på plats hos myndigheten i Thailand! Underbart!

Ha en bra helg alla!

• Sommar prinsessan

Hej
    Skickar lite sol från mig till er alla. Inte för att vi har sol här men i mitt hjärta är det sol när jag tänker på er å pratar med er.
    Maskis verkar få en helt underbar sommar med R som äntligen visar hur du ska bli behandladKyss
    Xena blev så lycklig när jag läste att era papper landat i Thailand at jag nästan började grina

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • Maskros67

Va söta ni är Xena o Sessan

Ja, nu är det bara 5 mornar kvar som man måste upp tidigt. Längtar också efter sol o värme, lite, lite varmare är det idag, men sola o bada är ju inte att tänka på. Hoppas verkligen det blir bättre till semestern så man får ladda upp batterierna igen.

Xena: behöver ni inte göra nånting mer än att vänta nu då?

Sessan: hur går det hemma, funkar det bra mellan er nu igen?

Kramisar!

• Sommar prinsessan

Ja Maskis nu funkar det bättre igen. Vill ju faktsikt leva med honomGlad
    Så sakta sakta tar vi nya kliv framåt å förändrar de dåliga vanor/beteenden vi besitterSkrattande
    Ser precis som du fram emot semestern men min dröjer två veckor till.
    Hur ser era planer ut?

Det är de som ibland går vilse som finner de nya vägarna
  • xena

SS Kyss. Skönt att höra att saker och ting ser bättre ut.

Maskros, nää nu har vi gjort vårat. Nu väntar vi bara på det magiska samtalet som berättar att vi blivit föräldrar!

• Maskros67

Sessan: va skönt att höra

Vi har väl inte hunnit göra upp några gemensamma planer, har ju bara umgåtts på tu man hand i 3 veckor fast vi har pratat om att åka o hälsa på min mormor några dagar o sen är det ju dansbandsvecka i Malung vecka 29. Han jobbar ju två veckor till, men vi har 3 veckor gemensamt, snacka om bra timing

Xena: va skönt att allt är avklarat, men pirrigt att vänta förstår jag. Finns det nån chans att det kan gå fortare än två år?

Kram alla!

• xena

Maskros, chansen att det skulle gå fortare är minimal,  men visst finns den. Tror snarare att det kommer ta längre tid. Det som styr mest är ju hur många barn som finns tillgängliga för internationell adoption. Antalet minskar då fler barn blir adopterade inom landet. Och det är ju bra förståss!

• Maskros67

Jo, det är det ju på ett vis, fast trist för er förstås. Hoppas iaf att det går fortare.

Ska göra sista rycket här o sen hem o tvätta nya fönsterna, det är nåt jäkla klister på dem som nästan är omöjligt att få bort Skrikandes

R ska träna på gymmet först o sen kommer han med pizza till oss

Ha en underbar helg allihopa!

• Caribe

Hejsan tjejer

Har inte mått så bra så därför har jag inte haft kraft att komma in till er! Mina TSH värden (sköldkörteln) störtdök och jag fick panikångest och hyperventilering och ja jag bröt ihop helt enkelt, min chef gör det inte lätt för mig kan man lugnt säga... vände mig till vårdcentralen i Älvsjö och fick träffa en underbar kvinnlig läkare samt en kurator och äntligen fick jag det stöd jag så behövde, dom sjukskrev mig på stört så just nu är jag hemma och vilar!

Men idag har jag varit på Fertilitetscentrum och träffat doktorn där och vi har bestämt att lämna sophia och istället köra på FC, börjar spraya ca 1/8 och förhoppningarna ligger i långtidsodling....

Lilja blir blöt i ögonen när jag läser om din lyckade operation, grattis vännen och nu hoppas jag att denna total renovering av "maggen" leder till en fin gravitet så snart du är återhämtad!

Lika rörd blir jag av att läsa att Xena har fått skicka iväg sina papper grattis grattis grattis, nu är det bara att vänta på bebis som snart kommer

Håller tummarna för att din och Rolles relation utvecklar sig och blir stark under sommaren och tackar för ditt gulliga mejl i inbox du är en pärla det hoppas jag du vet!

Malu - Hoppas Stella snart tillfrisknar från gulsoten, jag hade oxå gulsot när jag var liten och svart hår så jag såg faktiskt ut som en liten kinesiskt flicka

Kramar till er alla, tänker på er jämt även om jag inte är inne lika ofta, tänkte vila lite från allt en period!

Kram kram kram kram!

Svar på tråden VIHPS VII