Är IKEA´s resårbottnar bra?
Och bäddmadrasserna, tänkte främst på de två dyraste? Behöver förresten en fast resårbotten. Eller tips på annan bra?
Och bäddmadrasserna, tänkte främst på de två dyraste? Behöver förresten en fast resårbotten. Eller tips på annan bra?
IKEAs sängar är nog inget jag skulle investera i. Min syster och min vännina har båda köpt Sultan (tror de hette så) i 180-sängar, de tappar sin komfort efter två år. Ingen kvalite alls.
Vi köpte säng på Sova.
Sängen är en investering.
Det är så typiskt människor att blåsa 400 000 på en bil, och sen snåla på en säng....
Idiotiskt.
En säng är en investering,
speciellt om man har dålig rygg och behöver en fast, bra och rygg-anpassad madrass (jag har scolios).
Man ska inte snåla på en säng.
På IKEA kan man köpa byråer, lampor och toalettborstar, inte sängar...
Vi har IKEA´s resårbottnar och bäddmadrass - supersköna! Minns inte namnet på dem dock.
Köpte först på Jysk, men var inte nöjda, och när vi ville lämna tillbaka dem fick vi bara tillbaka 70% av priset.
Jag har hort att Ikeas sangar ar samma som saljs pa Mio Mobler? Kan det stamma? Jag har en Tempur, en Hastens, sover ofta i en Jensen sang ocksa men jag tror den skonaste sang jag nansin sovit i var en Ikea sang. Har inte en aning om vilken modell men skon var den.