Är IKEA´s resårbottnar bra?
Och bäddmadrasserna, tänkte främst på de två dyraste? Behöver förresten en fast resårbotten. Eller tips på annan bra?
Och bäddmadrasserna, tänkte främst på de två dyraste? Behöver förresten en fast resårbotten. Eller tips på annan bra?
Just ja, har inte ens tänkt på att leta efter nåt test från typ Råd & Rön! Får leta... Låter ju lovande att de fått samma resultat som Hästens.
Carisma95: Jo, man ska ju kunna välja hårdhet/fasthet. Måste bara berätta om när vi var på EM senast och tittade på sängar... Jag frågade personalen om vilka sängar som var mjuka resp fasta och då sa han "Alltså... de är ju som de är..." Fattade ingenting, men han ansåg tydligen inte att det fanns några mått på hårdheten och att sängarna helt enkelt "var som de är". He he. Vilken service... Kan säga att vi åkte därifrån rätt snabbt.
Jag hade aldrig kunant tänka mig att köpa IKEA sängar, för mig är de dålig kvalité som det mesta IKEA säljer.
Men det är så personligt om sängar passar en eller inte. mitt råd är att åka runt och prova sängarna och att åka till en riktig sängbutik, som t.es Sova eller Sängjätten. Där finns en helt annan kunskap och service än du får på t.ex IKEA.
Jepp, ikeas madrasser är bra, de håller bra kvalité.
För mig är de helt underbara, hårda och sköna:P
Jag tittar på IKEA´s Svandal nu, men är jag blind? Står det inget om fastheten..?
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/90073822
Jag har min från IKEA och jag älskar den. Sover alldeles utmärkt!