• Little

Växjöbabesen ;-)

Tjenixen brudar !

Dax för ännu en ny tråd, vad tiden går fort.

Våren rullar så sakteliga in snart är det sommar igen, underbart !! Kanske planeras fler syskon i stugorna ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:51
    JANUARI
    * Anton fyller 1 år den 4/1 -09 (Little)
    * Adam fyller 3 år den 23/1 -09 (Honey1982)

FEBRUARI
    * Hilda fyller 1 år den 1/2 -09 (Loveliva)
    * Liam fyller 3 år den 9/2 -09(Emmiz)
    * Alexandra & Isabella fyller 3 år den 9/2 -09 (Twinsen)
    * Isak fyller 3 år den 21/2 -09 (Mamma Cia)
    * Melker fyller 3 år den 24/2 -09 (Loveliva)

MARS
    * Leo fyller 3 år den 1/3 -09 (Le mom)
    * Amanda fyller 3 år den 7/3 -09(Gucci1)
    * Linnea fyller 1 år den 8/3 -09 (Madicken73)
    * Samuel fyller 3 år den 10/3 -09(Sussie29)
    * Simon fyller 3 -08 år den 24/3 -09(Little)

MAJ
    * Albin fyller 3 år 12/5 -09 (Danna80)

JULI
    * Rasmus fyller 4 år den 8/7 -08 (Emmiz)

AUGUSTI
    * Frans fyller 2 år den 4/8 -08 (Waimea)
    * Filip fyller 1 år 23/8 - 08 (Mamma Cia)

OKTOBER
    * Love fyller 4 år den 28/10 -08(Loveliva)

DECEMBER
    * Johannes fyller 3 år den 5/12 -08(Madicken73)
  • Svar på tråden Växjöbabesen ;-)
  • Jenni76

Hejsan!
    Är nästan helt ny här inne och letar febrilt efter lämpliga trådar att "hänga" i och tänkte fråga lite snällt om man får vara med här hos er?
    Jag heter Jenni och bor precis utanför stan (Växjö) och har en liten dotter Isolde som är 13 månader och väntar tvåan i oktober om allt går som det ska.

• Little
    Jenni76 skrev 2008-06-03 20:23:31 följande:
    Hejsan!Är nästan helt ny här inne och letar febrilt efter lämpliga trådar att "hänga" i och tänkte fråga lite snällt om man får vara med här hos er?Jag heter Jenni och bor precis utanför stan (Växjö) och har en liten dotter Isolde som är 13 månader och väntar tvåan i oktober om allt går som det ska.
    Välkommen hit!
    Du får så gärna hänga på här!
    Vart bor utanför stan bor du?
  • loveliva
    Jenni76 skrev 2008-06-03 20:23:31 följande:
    Hejsan!Är nästan helt ny här inne och letar febrilt efter lämpliga trådar att "hänga" i och tänkte fråga lite snällt om man får vara med här hos er?Jag heter Jenni och bor precis utanför stan (Växjö) och har en liten dotter Isolde som är 13 månader och väntar tvåan i oktober om allt går som det ska.
    Välkommen!
  • Little

Jag köpte ju en Villervalla regnbågströja i strl 92 till Simon ikväll men ena armen såg lite skum ut såg vi nu, de måste har råkat sy på fel arm (en annan strl) på tröjan... få se om man kan köra förbi nästa gång man kör till Ljungby.

• Mamma060812
    Little skrev 2008-06-03 22:01:58 följande:
    Jag köpte ju en Villervalla regnbågströja i strl 92 till Simon ikväll men ena armen såg lite skum ut såg vi nu, de måste har råkat sy på fel arm (en annan strl) på tröjan... få se om man kan köra förbi nästa gång man kör till Ljungby.
    Va knepigt ??

Annars e jag nöjd med shoppingen,även om jag gärna handlat ännu mer

Nu jobbar ajg o resten av familjen sover sött.
    Rickard & Cia = Isak & Filip
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-06-03 23:13:59 följande:
    Va knepigt ??Annars e jag nöjd med shoppingen,även om jag gärna handlat ännu mer Nu jobbar ajg o resten av familjen sover sött.
    Jag är också nöjd, fast har inte provat på pojkarna än då de sov när vi kom hem.
    Men va lustigt med tröjärmen Fundersam

Cia, hur går det med altanbygget? Fått upp trappa & räcke?
  • Mamma060812
    loveliva skrev 2008-06-03 23:24:12 följande:
    Jag är också nöjd, fast har inte provat på pojkarna än då de sov när vi kom hem. Men va lustigt med tröjärmen Cia, hur går det med altanbygget? Fått upp trappa & räcke?
    Vad köpte du ?

Ja trappan e klar sen länge o halva räcket, men nu ska vi lägga trall på resten av det nybygggda o sen ska väggarna upp, fönster är beställda.
    Ni får komma ut o leka o fika en dag ?
  • Mamma060812

Nu är jag klar med jobbet, iaf. för nu, så nu e det huvet på kudden

Natti natti

• Jenni76
    Svar på #92
    Little: Tack för det! Jag bor i Kättilstorp som ligger mellan Bergunda och Torpa typ, på andra sidan Teleborg fågelvägen sett.
    Nära stan men ändå på landet så det är perfekt det!
  • Växjömamma1976
    loveliva skrev 2008-06-03 13:58:11 följande:
    Tror Cia har frågat & pratat om Lilla Bus i Alvesta flera gånger....Men affären Lilla Bus har "klädparty" ikväll kl 18.30. Kom dit om du har lust/tid!
    ja, fast jag läser aldrig så noga här i tråden.. bara skriver när jag känner att jag har lust! Sen jobbar jag ju så jag har sällan tid att hänga på på saker..

Vi firade Magnus igår som fyllde 36 år, svärföräldrarna var förbi. Jag bjöd på smoothie och jordgubbar med glass, enkelt men väldigt gott! Kan ju dela med mej av smoothisarna när jag ändå talar om dom:

Persiko - och hallonsmoothie
    konserverade persikor (efter tycke och smak)
    4 dl mellanmjölk (jag tar laktosfri)
    4 dl vaniljyoghurt (jag tar Arlas lättsockrade)
    lite socker
    sen satte jag i några jordgubbar också..

(sen avslutar jag med att toppa smoothisarna med några bär och delade persikohalvor)

Jennie76
    Välkommen hit!! Vi bor också nära stan men på landet!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)