• Little

Växjöbabesen ;-)

Tjenixen brudar !

Dax för ännu en ny tråd, vad tiden går fort.

Våren rullar så sakteliga in snart är det sommar igen, underbart !! Kanske planeras fler syskon i stugorna ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:51
    JANUARI
    * Anton fyller 1 år den 4/1 -09 (Little)
    * Adam fyller 3 år den 23/1 -09 (Honey1982)

FEBRUARI
    * Hilda fyller 1 år den 1/2 -09 (Loveliva)
    * Liam fyller 3 år den 9/2 -09(Emmiz)
    * Alexandra & Isabella fyller 3 år den 9/2 -09 (Twinsen)
    * Isak fyller 3 år den 21/2 -09 (Mamma Cia)
    * Melker fyller 3 år den 24/2 -09 (Loveliva)

MARS
    * Leo fyller 3 år den 1/3 -09 (Le mom)
    * Amanda fyller 3 år den 7/3 -09(Gucci1)
    * Linnea fyller 1 år den 8/3 -09 (Madicken73)
    * Samuel fyller 3 år den 10/3 -09(Sussie29)
    * Simon fyller 3 -08 år den 24/3 -09(Little)

MAJ
    * Albin fyller 3 år 12/5 -09 (Danna80)

JULI
    * Rasmus fyller 4 år den 8/7 -08 (Emmiz)

AUGUSTI
    * Frans fyller 2 år den 4/8 -08 (Waimea)
    * Filip fyller 1 år 23/8 - 08 (Mamma Cia)

OKTOBER
    * Love fyller 4 år den 28/10 -08(Loveliva)

DECEMBER
    * Johannes fyller 3 år den 5/12 -08(Madicken73)
  • Svar på tråden Växjöbabesen ;-)
  • Little
    xenaa skrev 2008-06-02 11:29:21 följande:
    hej kikar in här ser att ni är från växjö alla.måste fråga er som har barn på förskola i växjö, vilka är att rekommendera?vi har sökt för sonen men nu ringde de från kommunen o säger att den platsen vi sökte inte fanns plats trots att vi sökte i dec 07.vi vill helts ha i området, bor på hovshaga.
    Jag har på Högstorps förskola och kan inte hovshaga alls tyvärr... hoppas ni få plats på något annat dagis i närheten!

Vet faktiskt inte om det är någon här i tråden som har ute på hovshaga?! Ingen som bor där längre..
  • Växjömamma1976
    xenaa skrev 2008-06-02 11:29:21 följande:
    hej kikar in här ser att ni är från växjö alla.måste fråga er som har barn på förskola i växjö, vilka är att rekommendera?vi har sökt för sonen men nu ringde de från kommunen o säger att den platsen vi sökte inte fanns plats trots att vi sökte i dec 07.vi vill helts ha i området, bor på hovshaga.
    precis som Little skriver så vet jag inte heller någon som har barn på Hovshaga eller något att tipsa dig om. Du kan ju alltid ringa kommunen och be att få tala med barnomsorgsansvarig, vet ej vad hon heter men hon är väldigt trevlig och tillmötesgående. Hon kan nog ge dig bra tips! Lycka till!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯)
  • loveliva
    Sussie
    Jag var på Molos lagersalg i Köpenhamn, sambon & barnnen gick runt och kikade bara och åt glass

Little
    Det var mest höstens och lite från ännu äldre kollektioner. Ca halva priset

Måste bara dubbelkolla igen vilka som kommer imon & om ni tar med nån !!

* Cia x5
    * Magda *1
    *Loveliva x2
    *
  • Växjömamma1976
    loveliva skrev 2008-06-02 14:43:11 följande:
    SussieJag var på Molos lagersalg i Köpenhamn, sambon & barnnen gick runt och kikade bara och åt glass LittleDet var mest höstens och lite från ännu äldre kollektioner. Ca halva priset Måste bara dubbelkolla igen vilka som kommer imon & om ni tar med nån !!* Cia x5* Magda *1*Loveliva x2*
    hihi, jag tänkte just på det du skrev, namnet!! Jag fattade ingenting "Molos Lagersalg"?? Vad är det för nåt ställe?
    (¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯)
  • loveliva
    Växjömamma1976 skrev 2008-06-02 15:05:36 följande:
    hihi, jag tänkte just på det du skrev, namnet!! Jag fattade ingenting "Molos Lagersalg"?? Vad är det för nåt ställe?
    Molo är ett danskt klädmärke som gör barnkläder. Och nu hade de utförsäljning (lagersalg) i Köpenhamn
  • Madicken73
    Måste bara dubbelkolla igen vilka som kommer imon & om ni tar med nån !!

* Cia x5
    * Magda *1
    *Loveliva x2

* Madicken + 1
    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥ Johannes 5/12-05 .?:*:?.♥.?:¨*:?. Linnea 8/3 -08 ♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Little

Nu har jag uppdaterat bildgalleriet igen med massvis med bilder, både på simon & anton och vardagsrum & hall!

Cia vilken tid va det imorrn? *glömsk*

• Mamma060812
    Little skrev 2008-06-02 19:44:01 följande:
    Nu har jag uppdaterat bildgalleriet igen med massvis med bilder, både på simon & anton och vardagsrum & hall!Cia vilken tid va det imorrn? *glömsk*
    18.30
    Rickard & Cia = Isak & Filip
  • Madicken73
    Mamma Cia skrev 2008-06-02 19:56:26 följande:
    18.30
    Okej, då syns vi imorgon vid butiken i Alvesta. Jag vet inte var den ligger men det ska väl inte vara så svårt att hitta.

Om ni vill mig något under dagen så får ni ringa till min mobil för jag kommer inte att kunna titta här i tråden alls imorgon.

Ha det så gott så länge! Kramis!
    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥ Johannes 5/12-05 .?:*:?.♥.?:¨*:?. Linnea 8/3 -08 ♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)