• Little

Växjöbabesen ;-)

Tjenixen brudar !

Dax för ännu en ny tråd, vad tiden går fort.

Våren rullar så sakteliga in snart är det sommar igen, underbart !! Kanske planeras fler syskon i stugorna ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:51
    JANUARI
    * Anton fyller 1 år den 4/1 -09 (Little)
    * Adam fyller 3 år den 23/1 -09 (Honey1982)

FEBRUARI
    * Hilda fyller 1 år den 1/2 -09 (Loveliva)
    * Liam fyller 3 år den 9/2 -09(Emmiz)
    * Alexandra & Isabella fyller 3 år den 9/2 -09 (Twinsen)
    * Isak fyller 3 år den 21/2 -09 (Mamma Cia)
    * Melker fyller 3 år den 24/2 -09 (Loveliva)

MARS
    * Leo fyller 3 år den 1/3 -09 (Le mom)
    * Amanda fyller 3 år den 7/3 -09(Gucci1)
    * Linnea fyller 1 år den 8/3 -09 (Madicken73)
    * Samuel fyller 3 år den 10/3 -09(Sussie29)
    * Simon fyller 3 -08 år den 24/3 -09(Little)

MAJ
    * Albin fyller 3 år 12/5 -09 (Danna80)

JULI
    * Rasmus fyller 4 år den 8/7 -08 (Emmiz)

AUGUSTI
    * Frans fyller 2 år den 4/8 -08 (Waimea)
    * Filip fyller 1 år 23/8 - 08 (Mamma Cia)

OKTOBER
    * Love fyller 4 år den 28/10 -08(Loveliva)

DECEMBER
    * Johannes fyller 3 år den 5/12 -08(Madicken73)
  • Svar på tråden Växjöbabesen ;-)
  • loveliva
     Ha en fin nationaldag alla

Här blir det jordgubbstårta och besök av morfar
  • Jenni76

Gucci och Emmiz: Det är ju inte klokt vad världen är liten... men å andra sidan är ju inte Kättilstorp särskilt stort heller ha ha!

Gucci: Ja vi lär ju säkert ses här ute i krokarna. Om du rider förbi får du gärna stanna till och säga hej om du ser oss! Vi är ju ute mest hela dagarna nu när det är så fint väder.

Ha en jättehärlig dag allihopa och njut av ledighet och vackert väder!

• Little
    loveliva skrev 2008-06-06 10:46:46 följande:
     Ha en fin nationaldag alla Här blir det jordgubbstårta och besök av morfar
    Detsamma!!

Vi ska ner till stan och fira nationaldagen i museiparken ( http://www.vaxjo.se/vaxjo_templates/Page.aspx?id=4668 )
    4H- gården ska även komma dit med lite djur som barnen få klappa, kulkul!

Igår va vi på Öland och i Kalmar, hälsade på svärmor(öland) och shoppade lite i Kalmar..

Imorrn blir det Ljungby och 18-årskalas.. få ta en sväng förbi Alvesta och Lilla Bus och byta lite kläder, förutom tröjan med felsydd arm på så hittade jag även sömnadsfel på jackan som jag köpte till Simon..
  • loveliva
    Little skrev 2008-06-06 12:35:39 följande:
    Detsamma!! Vi ska ner till stan och fira nationaldagen i museiparken ( www.vaxjo.se/vaxjo_templates/Page.aspx... )4H- gården ska även komma dit med lite djur som barnen få klappa, kulkul!Igår va vi på Öland och i Kalmar, hälsade på svärmor(öland) och shoppade lite i Kalmar..Imorrn blir det Ljungby och 18-årskalas.. få ta en sväng förbi Alvesta och Lilla Bus och byta lite kläder, förutom tröjan med felsydd arm på så hittade jag även sömnadsfel på jackan som jag köpte till Simon..
    Tråkigt med villervallakläderna Verka ha otur att få så många defekta. Jag har inte sett nåt konstigt med mina, förutom att stjärnkläderna krymper mycket. Haha Hilda kan ha sin i stl 74 efter tvätt

Hoppas ni får trevligt!
  • Twinsen

Little: Vi var i Museiparken och klappade djuren :) Smp tog en massa foton på Sessorna ! Kanske kommer de med på något foto i tidningen!!!! 

• Mamma060812
    loveliva skrev 2008-06-06 12:46:04 följande:
    Tråkigt med villervallakläderna Verka ha otur att få så många defekta. Jag har inte sett nåt konstigt med mina, förutom att stjärnkläderna krymper mycket. Haha Hilda kan ha sin i stl 74 efter tvätt Hoppas ni får trevligt!
    Nä men sluta !!! Vilket skit med kläderna ??

o om stjärnkläderna krymper så mycket så kan inte Filip ha sin st 80 som jag köpte till honom. Den passade perfekt innan tvätt

När helgen är slut så har vi golv på hela set nya bygget oxå, sen ska takbalkarna upp o nästa helg kommer fönstrena. Kanskekan vi sitta i det i slutet av sommaren ...
    Rickard & Cia = Isak & Filip
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-06-06 22:59:30 följande:
    Nä men sluta !!! Vilket skit med kläderna ?? o om stjärnkläderna krymper så mycket så kan inte Filip ha sin st 80 som jag köpte till honom. Den passade perfekt innan tvätt När helgen är slut så har vi golv på hela set nya bygget oxå, sen ska takbalkarna upp o nästa helg kommer fönstrena. Kanskekan vi sitta i det i slutet av sommaren ...
    Då kommer vi och leker nån dag då och kollar in bygget?
  • Växjömamma1976

Hoppas ni alla har haft en trevlig nationaldag för det har vi!! Vi var i Lindås och firade denna dag, eller vi firade Magnus systerdotter som fyllde 1 år samma dag!! Var jättetrevligt när vi var så många!! Samuel och de andra barnen bl a kusinerna mfl sprang över deras vattenspridare på gräsmattan, och det var väldigt uppskattat! Samuel fick sig även en 1:a ridtur därute i krokarna, för Magnus var hästtransportör när vi åkte dit. Vi körde två hästar, en normalstor och en ponnyhäst!

Tog några bilder på Samuel ridandes på ponnyn, lägger ut dom om en stund!

Idag blir en lugn dag hemma, Samuel ska nog bada i sin pool och jag ska göra en pastasallad med kyckling!!

Jenni76
    kul att du hittade till vår tråd!!

(¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Emmiz

Gucci och Jenni; Min bror och Olof gick i samma klass 4-9 och Olofs lillebror Nils gick i min Klass 4-9 så jag vet ju vilka dom är!

• Mamma060812
    loveliva skrev 2008-06-06 23:05:10 följande:
    Då kommer vi och leker nån dag då och kollar in bygget?
    Jättegärna !!!!!
    Rickard & Cia = Isak & Filip
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)