• Little

Växjöbabesen ;-)

Tjenixen brudar !

Dax för ännu en ny tråd, vad tiden går fort.

Våren rullar så sakteliga in snart är det sommar igen, underbart !! Kanske planeras fler syskon i stugorna ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:51
    JANUARI
    * Anton fyller 1 år den 4/1 -09 (Little)
    * Adam fyller 3 år den 23/1 -09 (Honey1982)

FEBRUARI
    * Hilda fyller 1 år den 1/2 -09 (Loveliva)
    * Liam fyller 3 år den 9/2 -09(Emmiz)
    * Alexandra & Isabella fyller 3 år den 9/2 -09 (Twinsen)
    * Isak fyller 3 år den 21/2 -09 (Mamma Cia)
    * Melker fyller 3 år den 24/2 -09 (Loveliva)

MARS
    * Leo fyller 3 år den 1/3 -09 (Le mom)
    * Amanda fyller 3 år den 7/3 -09(Gucci1)
    * Linnea fyller 1 år den 8/3 -09 (Madicken73)
    * Samuel fyller 3 år den 10/3 -09(Sussie29)
    * Simon fyller 3 -08 år den 24/3 -09(Little)

MAJ
    * Albin fyller 3 år 12/5 -09 (Danna80)

JULI
    * Rasmus fyller 4 år den 8/7 -08 (Emmiz)

AUGUSTI
    * Frans fyller 2 år den 4/8 -08 (Waimea)
    * Filip fyller 1 år 23/8 - 08 (Mamma Cia)

OKTOBER
    * Love fyller 4 år den 28/10 -08(Loveliva)

DECEMBER
    * Johannes fyller 3 år den 5/12 -08(Madicken73)
  • Svar på tråden Växjöbabesen ;-)
  • Gucci1

Sussie: Oj vad stor han är Samuel! Har inte koll på vad Amanda väger men hon har storlek 92 eller 98.
    Imorgon ska jag flytta hästen till bete och nästa helg blir det tävlingspremiär för mig och Capella, det ska bli spännande!

• loveliva

Go kväll!

Nu är vi hemma efter en dag i Köpenhamn  Underbart väder! Och Hilda har varit utomlands för första gången
    Hittade många fina molosar på lagersalgen. Kul ställe med mååånga galna danskor

Önskar alla en fin helg

• Madicken73
    loveliva skrev 2008-05-30 23:39:33 följande:
    Go kväll!Nu är vi hemma efter en dag i Köpenhamn  Underbart väder! Och Hilda har varit utomlands för första gången Hittade många fina molosar på lagersalgen. Kul ställe med mååånga galna danskor Önskar alla en fin helg
    Vad härligt det låter!

Var är alla? Ute antar jag!
    Vi håller på att anlägga gräsmatta och gångar här hemma... men vi har inte sått själva gräset än...får väl vänta lite tills det är regn i sikte.

Om en dryg timme så ska vi till en sjö. Då blir det sol, bad och några turer med båten. Det ska bli skönt! 
    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥ Johannes 5/12-05 .?:*:?.♥.?:¨*:?. Linnea 8/3 -08 ♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • loveliva
    Madicken73 skrev 2008-06-01 11:08:28 följande:
    Vad härligt det låter!Var är alla? Ute antar jag! Vi håller på att anlägga gräsmatta och gångar här hemma... men vi har inte sått själva gräset än...får väl vänta lite tills det är regn i sikte.Om en dryg timme så ska vi till en sjö. Då blir det sol, bad och några turer med båten. Det ska bli skönt! 
    Här är jag
    Vi ska också i väg och bada när S slutat jobba
    Allt bra med er?
  • Emmiz

Tjoho! vilket underbart väder vi har! idag har vi varit ute på en cykeltur började här hemma sen Högstorp, Hollstorp, Hemmersjö Billa, Åryd tillbaka till Billa, Bramstorp, Skir och hem igen så det blev nog en runda på ca 2,5-3 mil. Så nu har jag ont i baken skönt att sitta hemma i soffan igen!

• Mamma060812
    Emmiz skrev 2008-06-01 19:04:08 följande:
    Tjoho! vilket underbart väder vi har! idag har vi varit ute på en cykeltur började här hemma sen Högstorp, Hollstorp, Hemmersjö Billa, Åryd tillbaka till Billa, Bramstorp, Skir och hem igen så det blev nog en runda på ca 2,5-3 mil. Så nu har jag ont i baken skönt att sitta hemma i soffan igen!
    Shit vilken tur alltså

Måste bara dubbelkolla igen vilka som kommer imon & om ni tar med nån !!

* Cia x5
    *
    *
    *
    Rickard & Cia = Isak & Filip
  • Växjömamma1976

Madicken
    Men vad stor Jojje ändå har blivit!! Mysigt med en damm sådär!!

Gucci
    ja, han är ganska stor men han ligger ändå bara lite över sin kurva som han följer hela tiden. Man får gå efter hans startvikt för han var ju stor när han föddes.

Loveliva
    nice med K-hamn visit, vi ska också till Köpenhamn i sommar, en weekend eller nåt! Gjorde ni nåt speciellt när ni var där?

Little
    hur gick det på cykelfesten i helgen förresten?? Blev natten lång?

(¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Little

Sussie
    Cykelfesten va kul men shit vad trött jag blev framåt kvällen, man är inte van vid sånt här och värmen också...vid 22 gick bussarna ut till Evedals värdshus och vi va bara kvar där 30 min sen beställde vi taxi hem igen

Loveliva
    Va det mkt billigare än normalpriserna? Är det vårkollektionen dem sålde ut?

• xenaa

hej kikar in här ser att ni är från växjö alla.
    måste fråga er som har barn på förskola i växjö, vilka är att rekommendera?
    vi har sökt för sonen men nu ringde de från kommunen o säger att den platsen vi sökte inte fanns plats trots att vi sökte i dec 07.
    vi vill helts ha i området, bor på hovshaga.

♥LEO♥
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)