• Little

Växjöbabesen ;-)

Tjenixen brudar !

Dax för ännu en ny tråd, vad tiden går fort.

Våren rullar så sakteliga in snart är det sommar igen, underbart !! Kanske planeras fler syskon i stugorna ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:51
    JANUARI
    * Anton fyller 1 år den 4/1 -09 (Little)
    * Adam fyller 3 år den 23/1 -09 (Honey1982)

FEBRUARI
    * Hilda fyller 1 år den 1/2 -09 (Loveliva)
    * Liam fyller 3 år den 9/2 -09(Emmiz)
    * Alexandra & Isabella fyller 3 år den 9/2 -09 (Twinsen)
    * Isak fyller 3 år den 21/2 -09 (Mamma Cia)
    * Melker fyller 3 år den 24/2 -09 (Loveliva)

MARS
    * Leo fyller 3 år den 1/3 -09 (Le mom)
    * Amanda fyller 3 år den 7/3 -09(Gucci1)
    * Linnea fyller 1 år den 8/3 -09 (Madicken73)
    * Samuel fyller 3 år den 10/3 -09(Sussie29)
    * Simon fyller 3 -08 år den 24/3 -09(Little)

MAJ
    * Albin fyller 3 år 12/5 -09 (Danna80)

JULI
    * Rasmus fyller 4 år den 8/7 -08 (Emmiz)

AUGUSTI
    * Frans fyller 2 år den 4/8 -08 (Waimea)
    * Filip fyller 1 år 23/8 - 08 (Mamma Cia)

OKTOBER
    * Love fyller 4 år den 28/10 -08(Loveliva)

DECEMBER
    * Johannes fyller 3 år den 5/12 -08(Madicken73)
  • Svar på tråden Växjöbabesen ;-)
  • Mamma060812

Farfar kommer en runda med

Rickard & Cia = Isak & Filip
  • loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-05-28 13:09:36 följande:
    Farfar kommer en runda med
    Trevligt
  • Gucci1

Anna: Fy vad hemskt... Orkade inte ens läsa klart. Hur fasen är man funtad när man misshandlar ett barn??!

• Twinsen

Loveliva:: Fy fan vad hemskt !!!! Blir så s*tans arg  Misshandla ett litet barn = 
    dödstraff!

Stolt mama
  • Växjömamma1976

Vilket svin, fy f*n alltså!!! Skrikandes 

Här var det då en kväll fylld med oro igår, jag var på Birka och gjorde några tester mot min svåra huvudvärk jag har haft länge + synundersökning. Jag hade högt blodsocker, låg på 9,8 och imorse när jag gick på återbesök för provtagning så låg sockret på 4,6 (lustigt)!! Men tur det, så det inte var någon diabetes eller nåt. Konstigt bara att sockret var så högt igår! I em är det dags för Samuel att vägas och mätas, så det blir Birka igen i em! Ska bli spännande se hur han har utvecklats!

(¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Little

Sussie29

Är det en extrakoll med Samuel bara eller?
    När är nästa koll egentligen? 2,5 år?

Om 2 veckor är det dags för Antons 2:a spruta (5½-6-månaders vacc)

Igårkväll blev hel golvet i vardagsrummet lagd, fy fasisken vad röda mina knän va efteråt, trots knäskydd och händerna värkte efter att bultat mkt med gummiklubban, Johan fick ta de sista två brädorna på golvet ( så han har fått hjälpa till lite han med ) medans jag hoppade in i en välbehövlig dusch och tvättade bort allt slipdamm som kliat..
    Inatt har Simon sovit riktigt igen, så skönt!

• loveliva
    Little skrev 2008-05-29 10:31:06 följande:
    Sussie29Är det en extrakoll med Samuel bara eller? När är nästa koll egentligen? 2,5 år?Om 2 veckor är det dags för Antons 2:a spruta (5½-6-månaders vacc)Igårkväll blev hel golvet i vardagsrummet lagd, fy fasisken vad röda mina knän va efteråt, trots knäskydd och händerna värkte efter att bultat mkt med gummiklubban, Johan fick ta de sista två brädorna på golvet ( så han har fått hjälpa till lite han med ) medans jag hoppade in i en välbehövlig dusch och tvättade bort allt slipdamm som kliat.. Inatt har Simon sovit riktigt igen, så skönt!
    Va duktig du är!!! KAnske ska ringa dig sen i framtiden om vi ska lägga golv

Vi var på 2,5 årskontroll med Love Sen är nog nästa vid 4 år. Låååångt mellan kontrollerna när de är över 1 1/2 år. Vägde Love hemma häromdagen och han väger 16 kg nu, börjar bli stor Förvånad Melker väger 12 kg. Å lilla Hilda 5,4 kg  Och S väger...näää skojar bara
  • Mamma060812
    Little skrev 2008-05-29 10:31:06 följande:
    Sussie29Är det en extrakoll med Samuel bara eller? När är nästa koll egentligen? 2,5 år?Om 2 veckor är det dags för Antons 2:a spruta (5½-6-månaders vacc)Igårkväll blev hel golvet i vardagsrummet lagd, fy fasisken vad röda mina knän va efteråt, trots knäskydd och händerna värkte efter att bultat mkt med gummiklubban, Johan fick ta de sista två brädorna på golvet ( så han har fått hjälpa till lite han med ) medans jag hoppade in i en välbehövlig dusch och tvättade bort allt slipdamm som kliat.. Inatt har Simon sovit riktigt igen, så skönt!
    VArför la ni nytt golv där inne ? Det var ju jättefint det som var ??
    Rickard & Cia = Isak & Filip
  • Little
    Mamma Cia skrev 2008-05-29 13:43:27 följande:
    VArför la ni nytt golv där inne ? Det var ju jättefint det som var ??
    Det va rätt slitet och med märken efter mattor och skåp..  om vi vill i framtiden så kan man ju ta bort detta golv vi lagt nu coh slipa till det gamla.
    Vi har valt att ha samma golv genomgående ialla sovrum, hall och vardagsrum.
    loveliva skrev 2008-05-29 12:27:53 följande:
    Va duktig du är!!! KAnske ska ringa dig sen i framtiden om vi ska lägga golv Vi var på 2,5 årskontroll med Love Sen är nog nästa vid 4 år. Låååångt mellan kontrollerna när de är över 1 1/2 år. Vägde Love hemma häromdagen och han väger 16 kg nu, börjar bli stor  Melker väger 12 kg. Å lilla Hilda 5,4 kg  Och S väger...näää skojar bara
    Tack!!

Simon väger ....11-12 kg och Anton ligger nog på 7,4-3 kg..och jag väger..... för mkt

Just nu är vi i trädgården, Simon plaskar med vatten och leksaker, Anton ligger här och jollra och jag.. hmm surfar
    Letar efter trädgårdsmöbler, vi har ju inte införskaffat  något ännu sedan vi köpte huset, har bara ett litet cafebord med 2 stolar..
    suck... när jag kom hem från dagis såg jag att vi fått punktering IGEN på vagnen, fasiken så illa kan jag ju inte köra, jag kör ju jätteförsiktigt upp på trottoarerna eftersom Anton sitter upp i liggdelen (vill ju inte att han flyger ut ).. ush så tråkigt.
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)