• Little

Växjöbabesen ;-)

Tjenixen brudar !

Dax för ännu en ny tråd, vad tiden går fort.

Våren rullar så sakteliga in snart är det sommar igen, underbart !! Kanske planeras fler syskon i stugorna ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:51
    JANUARI
    * Anton fyller 1 år den 4/1 -09 (Little)
    * Adam fyller 3 år den 23/1 -09 (Honey1982)

FEBRUARI
    * Hilda fyller 1 år den 1/2 -09 (Loveliva)
    * Liam fyller 3 år den 9/2 -09(Emmiz)
    * Alexandra & Isabella fyller 3 år den 9/2 -09 (Twinsen)
    * Isak fyller 3 år den 21/2 -09 (Mamma Cia)
    * Melker fyller 3 år den 24/2 -09 (Loveliva)

MARS
    * Leo fyller 3 år den 1/3 -09 (Le mom)
    * Amanda fyller 3 år den 7/3 -09(Gucci1)
    * Linnea fyller 1 år den 8/3 -09 (Madicken73)
    * Samuel fyller 3 år den 10/3 -09(Sussie29)
    * Simon fyller 3 -08 år den 24/3 -09(Little)

MAJ
    * Albin fyller 3 år 12/5 -09 (Danna80)

JULI
    * Rasmus fyller 4 år den 8/7 -08 (Emmiz)

AUGUSTI
    * Frans fyller 2 år den 4/8 -08 (Waimea)
    * Filip fyller 1 år 23/8 - 08 (Mamma Cia)

OKTOBER
    * Love fyller 4 år den 28/10 -08(Loveliva)

DECEMBER
    * Johannes fyller 3 år den 5/12 -08(Madicken73)
  • Svar på tråden Växjöbabesen ;-)
  • loveliva
    Gucci- Vi hade gärna lekt, men i morgon ska jag träffa min barndomskompis. På tisdag skulle vi kunna, men då skulle ni till Tingsryd och bada. Och jag tror jag hoppar över det ensam med 3 barn Förvånad 

Little- Kul att Anton börja gilla välling & gröt Hilda älskar banangröten!!! Gapar JÄTTESTORT

Cia- Så ni vågade bjuda hem svärmor igen Hoppas det blir trevligare denna gången!
  • Mamma060812
    loveliva skrev 2008-06-29 19:46:16 följande:
    Gucci- Vi hade gärna lekt, men i morgon ska jag träffa min barndomskompis. På tisdag skulle vi kunna, men då skulle ni till Tingsryd och bada. Och jag tror jag hoppar över det ensam med 3 barn  Little- Kul att Anton börja gilla välling & gröt Hilda älskar banangröten!!! Gapar JÄTTESTORT Cia- Så ni vågade bjuda hem svärmor igen Hoppas det blir trevligare denna gången!
    Ja vi vågade det till slut, kändes liksom som det var dax. Man kan inte va sur i evigheter.
    MEn hon får sova i rummet jämte toan nu, skam vore väl om hon inte hann då ?
    Rickard & Cia = Isak & Filip
  • Växjömamma1976

Twinsen/Gucci/Emmiz
    Ska vi boka in två olika datumförslag då tycker ni eller vänta tills efter semestrarna är över!??

Är nyss hemkomna från Citygross, vad lite folk det var där idag alltså! Skönt! Vi pantade pet-plaskor, burkar mm för säkert 140 spänn! Sjukt mycket i vårt förråd!

Sen blev det en runda till Max som vi avnjöt i bilen vid Bergundasjön!

(¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • Gucci1

Loveliva: Om det inte blir Tingsryd på tisdag så kan vi ju hitta på något!

Sussie: Jag kan nog gå ut tidigast i slutet på juli, vi åker ju till Ungern om två veckor.

• loveliva
    Mamma Cia skrev 2008-06-29 19:54:03 följande:
    Ja vi vågade det till slut, kändes liksom som det var dax. Man kan inte va sur i evigheter.MEn hon får sova i rummet jämte toan nu, skam vore väl om hon inte hann då ?
    Gucci1 skrev 2008-06-29 20:17:37 följande:
    Loveliva: Om det inte blir Tingsryd på tisdag så kan vi ju hitta på något! Sussie: Jag kan nog gå ut tidigast i slutet på juli, vi åker ju till Ungern om två veckor.
    Ja kan vi ju Om inte annat så vi ju kanske ses i lekparken?
  • Madicken73
     Grattis LEO på din namnsdag!!!
    Kram!
    (¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥ Johannes 5/12-05 .?:*:?.♥.?:¨*:?. Linnea 8/3 -08 ♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Okaa san

Hej, jag bara tänkte titta in och säga hej, är från växjö, dock barnlös..men Hej iaf! :)

• Waimea

Gucci: Till Ungern?! Vad roligt! Har det något med hästar att göra eller är det en 'helt vanlig' resa??

• Gucci1

Waimea: Nej det har inget med hästar att göra! Fast sist vi var där red jag på Pustan. Vi ska bara ha vanlig storstadssemester i Budapest och hälsa på lite släktingar till min man.

Svar på tråden Växjöbabesen ;-)