• Little

Växjöbabesen ;-)

Tjenixen brudar !

Dax för ännu en ny tråd, vad tiden går fort.

Våren rullar så sakteliga in snart är det sommar igen, underbart !! Kanske planeras fler syskon i stugorna ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:51
    JANUARI
    * Anton fyller 1 år den 4/1 -09 (Little)
    * Adam fyller 3 år den 23/1 -09 (Honey1982)

FEBRUARI
    * Hilda fyller 1 år den 1/2 -09 (Loveliva)
    * Liam fyller 3 år den 9/2 -09(Emmiz)
    * Alexandra & Isabella fyller 3 år den 9/2 -09 (Twinsen)
    * Isak fyller 3 år den 21/2 -09 (Mamma Cia)
    * Melker fyller 3 år den 24/2 -09 (Loveliva)

MARS
    * Leo fyller 3 år den 1/3 -09 (Le mom)
    * Amanda fyller 3 år den 7/3 -09(Gucci1)
    * Linnea fyller 1 år den 8/3 -09 (Madicken73)
    * Samuel fyller 3 år den 10/3 -09(Sussie29)
    * Simon fyller 3 -08 år den 24/3 -09(Little)

MAJ
    * Albin fyller 3 år 12/5 -09 (Danna80)

JULI
    * Rasmus fyller 4 år den 8/7 -08 (Emmiz)

AUGUSTI
    * Frans fyller 2 år den 4/8 -08 (Waimea)
    * Filip fyller 1 år 23/8 - 08 (Mamma Cia)

OKTOBER
    * Love fyller 4 år den 28/10 -08(Loveliva)

DECEMBER
    * Johannes fyller 3 år den 5/12 -08(Madicken73)
  • Svar på tråden Växjöbabesen ;-)
  • Little
    Växjömamma1976 skrev 2008-07-02 12:42:52 följande:
    Littlestackars liten, hoppas det blir bättre snart! Jag hörde inte ett ljud när jag var hos er, han var så himla snäll och go då ju!
    Du menar på Gangstar-partyt? Det va ju ett tag sedan
  • Mamma060812
    Rönnbär skrev 2008-07-02 15:57:39 följande:
    Kommer inte ihåg om jag tipsade dig om magdropparna på apoteket innan......alex blev dock bra på två dagar efter två månaders diarée.........Hoppas att det blir bättre!!!!
    MAgdroppar ??
    Rickard & Cia = Isak & Filip
  • loveliva

Puhh, hemma efter en tur till IKEAPenga mun Fullt ös på pojkarna i affären Inte lätt å stå där & bestämma sig, men det gick till slut

I morgon ska vi åka till Varberg & bada & sola  Ska bli härligt med lite solbränna igen

• Mamma060812
    loveliva skrev 2008-07-02 22:04:47 följande:
    Puhh, hemma efter en tur till IKEA Fullt ös på pojkarna i affären Inte lätt å stå där & bestämma sig, men det gick till slut I morgon ska vi åka till Varberg & bada & sola  Ska bli härligt med lite solbränna igen
    Vad köpte ni på Ikea då ?
  • Little

Igår köpte jag en ny "leksak"!
    En kompostkvarn!
    Så nu kan vi rensa upp hela vår hög med ris som ligger vid komposten!

Imorgon kommer morfar och mommo hit och ska passa barnen så ska vi åka flera svängar till tippen och ha en riktigt upprensningsdag!

Underbart väder idag, ska ställa mig i solen med min nya leksak!

• Waimea

Little: Det är måånga vuxenpoäng på kompostkvarnar..

Jag ska åka till Striddes och hämta elementfärg och lite allmänt fönsterrenoveringsgrejs efter jobbet. Måste måla och kitta om ett par av våra fönster och det är min syssla, har vi bestämt. Jimmy får domptera hammaren så sköter jag finliret.. Ska köpa lite tapet till köket också - äntligen börjar vi sätta fast saker i stället för att bara bryta loss

• Waimea

Sussie: Jo, som svar på din fråga, japp! Vi renoverar köket. Just nu är hela köket urblåst, mer eller mindre, så det är dags att börja gipsa, lägga golv och tak och spackla-spackla-spackla. Sen är det alla köksskåp som ska skruvas ihop. Ett halvt ton IKEA-kök har legat på övervåningen och bara väntat i ett par månader nu. Och köpa vitvaror. Och locka hem elektrikern igen. Och kakla.. Och gudvetvad som jag glömt nu.

Jobbigt, men roligt.

• Madicken73

Hej hopp i värmen!

Här målas det också! Jag målar en del furumöbler och maken har börjat att måla vår förstukvist på framsidan. Men sedan kom höskörden i vägen så D. och J är just nu och stränglägger höet. Nu är vårt uthus/carport färdigbrädat också och väntar på lite falurödfärg så visst finns det MASSOR att göra!!

Kramisar!

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥ Johannes 5/12-05 .?:*:?.♥.?:¨*:?. Linnea 8/3 -08 ♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)
  • Mamma060812

o vi bara njuter vi Nä inte alls, finns massor o göra här med, men jag orkar inte när det e så varmt som det e nu, phu !!

Jo jag gillar solen, men inte hela tiden, lite moln vore skönt med...

• Little
    Mamma Cia skrev 2008-07-03 17:00:43 följande:
    o vi bara njuter vi Nä inte alls, finns massor o göra här med, men jag orkar inte när det e så varmt som det e nu, phu !!Jo jag gillar solen, men inte hela tiden, lite moln vore skönt med...
    Molnen kommer imorrn
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)