• Little

Växjöbabesen ;-)

Tjenixen brudar !

Dax för ännu en ny tråd, vad tiden går fort.

Våren rullar så sakteliga in snart är det sommar igen, underbart !! Kanske planeras fler syskon i stugorna ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:51
    JANUARI
    * Anton fyller 1 år den 4/1 -09 (Little)
    * Adam fyller 3 år den 23/1 -09 (Honey1982)

FEBRUARI
    * Hilda fyller 1 år den 1/2 -09 (Loveliva)
    * Liam fyller 3 år den 9/2 -09(Emmiz)
    * Alexandra & Isabella fyller 3 år den 9/2 -09 (Twinsen)
    * Isak fyller 3 år den 21/2 -09 (Mamma Cia)
    * Melker fyller 3 år den 24/2 -09 (Loveliva)

MARS
    * Leo fyller 3 år den 1/3 -09 (Le mom)
    * Amanda fyller 3 år den 7/3 -09(Gucci1)
    * Linnea fyller 1 år den 8/3 -09 (Madicken73)
    * Samuel fyller 3 år den 10/3 -09(Sussie29)
    * Simon fyller 3 -08 år den 24/3 -09(Little)

MAJ
    * Albin fyller 3 år 12/5 -09 (Danna80)

JULI
    * Rasmus fyller 4 år den 8/7 -08 (Emmiz)

AUGUSTI
    * Frans fyller 2 år den 4/8 -08 (Waimea)
    * Filip fyller 1 år 23/8 - 08 (Mamma Cia)

OKTOBER
    * Love fyller 4 år den 28/10 -08(Loveliva)

DECEMBER
    * Johannes fyller 3 år den 5/12 -08(Madicken73)
  • Svar på tråden Växjöbabesen ;-)
  • Gucci1
    loveliva skrev 2008-07-01 19:44:27 följande:
    Tack Jenny, Amanda, Magda, Simon & Anton för en trevlig em!!!
    Tack själva! Just nu är det två igelkottar i vår trädgård. De kanske äter upp resterna av vår fika som hamnade i gräset.
  • loveliva
    Gucci1 skrev 2008-07-01 21:46:15 följande:
    Tack själva! Just nu är det två igelkottar i vår trädgård. De kanske äter upp resterna av vår fika som hamnade i gräset.
    Bra, då får de lite kvällsmat utan att anstränga sig
    Var Amanda trött sen?
  • Gucci1

loveliva: Ja Amanda däckade kl sex... Och sov till sex idag.

• Waimea

Hej på er!

Ringe just till min mamma och försökte prata lite med Frans, det enda han sade var att 'bilen ligger upp och ned', sedan försvann han igen. Gud, så jag längtar efter honom. Det är tomt när inte han är hemma. På fredag får bilen åka fortfortfort till Dalarna!

Idag är det vår bröllopsdag. Cool - tre år sedan vi gifte oss. Det blir lite stilla middag ikväll och jag blev allmänt ompysslad i morse. *myyys*

Ha en bra dag, alla, själv ska jag grotta ner mig i en cash flow-rapport av guds nåde. Uuh, roligare kan man ha när solen skiner så fint..

• Little

Jenny,Amanda,Anna,Love,Melker och Hilda och så Akela så klart
    Tack för en trevlig fika-/lekstund igår!!

Waimea
    Grattis på bröllopsdagen! Tiden går snabbt när man har roligt

Cia
    Vad skönt att det inte va gluten men jobbigt att han fortfarande har ont i magen.. hoppas ni får reda på vad det är snart.

• Växjömamma1976

Waimea
    Grattis grattis!!

Förresten, någon som har ätit på Piazzo Teatro? Hurdan mat har dom där? Vi funderar på att gå dit nämligen..

Jobbar halvdag idag, skönt!

Little
    Har du fått veta om det var förkylningsastma Anton hade? Varför var han rosslig så?

(¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • Little
    Växjömamma1976 skrev 2008-07-02 10:37:23 följande:
    WaimeaGrattis grattis!! Förresten, någon som har ätit på Piazzo Teatro? Hurdan mat har dom där? Vi funderar på att gå dit nämligen..Jobbar halvdag idag, skönt! LittleHar du fått veta om det var förkylningsastma Anton hade? Varför var han rosslig så?
    Anton är en "rosslare", hörs tydligare nu när han rör sig så mk då luftstrupen rör sig mer, bör vara borta när han 1-1½ år gammal.
  • Waimea

Sussie: Jag har ätit där, det var bra. Medelhavsmat kallar dom det själva, det är väl inga direkta nyheter, några kött-, fisk- och pastarätter (har jag för mig), men vällagat, trevligt serverat och vettiga priser!

• Växjömamma1976
    Waimea skrev 2008-07-02 12:35:54 följande:
    Sussie: Jag har ätit där, det var bra. Medelhavsmat kallar dom det själva, det är väl inga direkta nyheter, några kött-, fisk- och pastarätter (har jag för mig), men vällagat, trevligt serverat och vettiga priser!
    låter ju bra, vi kanske äter där i helgen då! Renoverar ni huset nåt nu förresten?

Little
    stackars liten, hoppas det blir bättre snart! Jag hörde inte ett ljud när jag var hos er, han var så himla snäll och go då ju!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • Rönnbär
    Mamma Cia skrev 2008-07-01 19:56:44 följande:
    Nu har vi äntligen fått svar på proverna o det var inte Gluten Phu !! Men han e ff inte bra i magen o vi vet inte vad det är, ska väga han igen nu i veckan för o se om han gått upp i vikt, har han inte det så ska dom gå vidare med undersökningar.Imon ska jag jobba min sista dag innan semestern o sen om 4v är det dax för allvaret, då börjar Isak äntligen på dagis o Filip månaden senare. Filip känns lite hårt, men han vänjer sig säkert snart. Konstigt bara o börja jobba igen efter flera år hemma
    Kommer inte ihåg om jag tipsade dig om magdropparna på apoteket innan......alex blev dock bra på två dagar efter två månaders diarée.........

Hoppas att det blir bättre!!!!
    Barn sover inte - de ligger på LADDNING!!
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)