• Little

Växjöbabesen ;-)

Tjenixen brudar !

Dax för ännu en ny tråd, vad tiden går fort.

Våren rullar så sakteliga in snart är det sommar igen, underbart !! Kanske planeras fler syskon i stugorna ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 07:51
    JANUARI
    * Anton fyller 1 år den 4/1 -09 (Little)
    * Adam fyller 3 år den 23/1 -09 (Honey1982)

FEBRUARI
    * Hilda fyller 1 år den 1/2 -09 (Loveliva)
    * Liam fyller 3 år den 9/2 -09(Emmiz)
    * Alexandra & Isabella fyller 3 år den 9/2 -09 (Twinsen)
    * Isak fyller 3 år den 21/2 -09 (Mamma Cia)
    * Melker fyller 3 år den 24/2 -09 (Loveliva)

MARS
    * Leo fyller 3 år den 1/3 -09 (Le mom)
    * Amanda fyller 3 år den 7/3 -09(Gucci1)
    * Linnea fyller 1 år den 8/3 -09 (Madicken73)
    * Samuel fyller 3 år den 10/3 -09(Sussie29)
    * Simon fyller 3 -08 år den 24/3 -09(Little)

MAJ
    * Albin fyller 3 år 12/5 -09 (Danna80)

JULI
    * Rasmus fyller 4 år den 8/7 -08 (Emmiz)

AUGUSTI
    * Frans fyller 2 år den 4/8 -08 (Waimea)
    * Filip fyller 1 år 23/8 - 08 (Mamma Cia)

OKTOBER
    * Love fyller 4 år den 28/10 -08(Loveliva)

DECEMBER
    * Johannes fyller 3 år den 5/12 -08(Madicken73)
  • Svar på tråden Växjöbabesen ;-)
  • Växjömamma1976
    Gucci1 skrev 2008-06-29 20:17:37 följande:
    Loveliva: Om det inte blir Tingsryd på tisdag så kan vi ju hitta på något! Sussie: Jag kan nog gå ut tidigast i slutet på juli, vi åker ju till Ungern om två veckor.
    vi får väl höra med de andra också vad som passar bäst! Kan kolla med Twinsen vad hon säger, för hon är ju verkligen en partypingla!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • Le mom

Madicken- Leo tackar så mycket!!! Han har haft namnsdag den 28:e innan så vart lite förvånade i år!!

Vad hittar ni alla på i sommar? Här bär det av till Lalandia imorgon med syster o hennes familj, ska bli jättekul! Idag är första dagen på semestern så nu är det nästan fyra veckor av härlig ledighet med familjen!

Det vore kul att ses nåt i sommar om det är några som ska stanna kvar i kommunen...

Vad det gäller uteliv så har jag nog gjort mitt! Jag är dock inte med barn, bara "gammal", ha, ha, ha!!!

Leos mamma!
  • Little
    Växjömamma1976 skrev 2008-06-30 09:14:38 följande:
    vi får väl höra med de andra också vad som passar bäst! Kan kolla med Twinsen vad hon säger, för hon är ju verkligen en partypingla!
    Slutet av juli passar nog mig bäst också...jobbar v. 29-30..
    Amalthea skrev 2008-06-29 22:56:25 följande:
    Hej, jag bara tänkte titta in och säga hej, är från växjö, dock barnlös..men Hej iaf! :)
    Hejhej!
    loveliva skrev 2008-06-29 19:46:16 följande:
    Gucci- Vi hade gärna lekt, men i morgon ska jag träffa min barndomskompis. På tisdag skulle vi kunna, men då skulle ni till Tingsryd och bada. Och jag tror jag hoppar över det ensam med 3 barn  Little- Kul att Anton börja gilla välling & gröt Hilda älskar banangröten!!! Gapar JÄTTESTORT Cia- Så ni vågade bjuda hem svärmor igen Hoppas det blir trevligare denna gången!
    Ja det är helt underbart att han äter!!
    Har inte ammat sedan igårmorse...
    Innan åt han 180ml!! välling OCH inte kräktes han heller!

Madicken
    Tack för bilderna!.. våren 2007?

Le Mom
    Vi är nog rätt mkt hemma i kommunen i sommar, blir bara lite dagsutflykter, kanske någon övernattning hos svärmor på Öland..så vi kan säkert träffas!

Gucci
    Så tokigt med husvagnen! Modigt av dig att ändå snirkla dig förbi med hästtransporten, hade inte jag vågat
    Tingsryd Äventysbad har jag aldrig varit på men vi har pratat om det, ska vara ganska ampassat för små barn har jag förstått.
  • Gucci1
    Little skrev 2008-06-30 12:10:14 följande:
    GucciSå tokigt med husvagnen! Modigt av dig att ändå snirkla dig förbi med hästtransporten, hade inte jag vågat
    Jag hade inte så mycket val... Annars hade jag fått köra några kilometer och vända, men det hade jag inte lust med.
  • Gucci1

Loveliva: Jag hoppar nog över Tingsryd imorgon, så vi kan ju hitta på något. Ta en fika eller lunch eller nåt. Vi kan ju höras. Någon mer som vill med?

• loveliva
    Gucci1 skrev 2008-06-30 18:21:07 följande:
    Loveliva: Jag hoppar nog över Tingsryd imorgon, så vi kan ju hitta på något. Ta en fika eller lunch eller nåt. Vi kan ju höras. Någon mer som vill med?
    Vi ses gärna imorgon!
    Men att gå & fika/luncha funkar inte sååå bra för mig då jag är ensam med alla 3 imorgon, det brukar inte bli så mycket i magen då Jag får nog hålla mig till någon lekpark
  • Mamma060812

Loveliva -- Funkar inte det ?? Förstår jag inte, tycker dom e så harminiska då ! Ni får ta med lunch till parken, kallt som kan ätas i flera omg.

Rickard & Cia = Isak & Filip
  • Gucci1

Loveliva: Ja det är klart, tänkte jag inte på... Men vi kan ju höras imorgon så kan vi ju se vad det är för väder och så.

• Gucci1

Loveliva: Jag ska iväg och handla lite på förmiddagen men i eftermiddag är vi hemma. Så då får ni och alla andra som vill gärna komma och fika och leka lite.

• loveliva
    Gucci1 skrev 2008-07-01 08:19:44 följande:
    Loveliva: Jag ska iväg och handla lite på förmiddagen men i eftermiddag är vi hemma. Så då får ni och alla andra som vill gärna komma och fika och leka lite.
    Då kommer vi efter middagssovningen vid ca 14.30????
Svar på tråden Växjöbabesen ;-)