HannaS86 skrev 2008-08-13 09:45:11 följande:
Hoppas du inte gjort en ny tråd nu när jag skriver här :) Vad kul att det gick bra! Hade för mig att du skrivit att du gjort så många donationer du fick lov till men jag kanske kommer ihåg fel? Förra gången var det 1/2 som blev gravid. Jag frågade i telefon ifall hon visste om den andra testat att föra tillbaka ett nytt ägg men det visste hon inte. Sen tar jag inte för givet att hon som blev gravid fortfarande är det, finns ju risk för missfall o sånt men jag hoppas det. Tänkte fråga nästa gång jag är där på besök och om det med att skriva brev till ev. barn.Känns verkligen som att man är "on my own" denna gången. Får recepten via post, tar blodprov på vårdcentralen 1 sept osv. Första gången jag kommer komma dit och träffa barnmorskorna ansikte mot ansikte är inte förrän jag tagit sprutorna några dagar (om någon månad) och de ska göra ultraljud vilket känns som evigheter bort. Men jaja, det är ju inget jag behöver fråga egentligen heller. Efter en gång kan man proceduren.
Hej! Nej, ingen ny tråd än. Men det ska väl till den här veckan eller nästa.
Jag har gjort två donationer och jag tror inte att jag gör fler, det räcker nog. Men men jag har ju några år kvar på mig om jag skulle ångra mig.
Åh, så spännande! Kul med en ny omgång, hoppas de plockar många fina ägg på dej!
Jag vet att kvinnan som blev gravid efter min första donation fortfarande är gravid och är väl i 5:e månaden nu. Himla skoj!