• Jessa6

... Född: Juli 2007 ... 2

Grattis Josef!!!!

• Jessa6

God mogorn!
    Igår var vi på fotbollsfest och Elias sov över hos sin faster. Vi hade hur kul som helst.

Alla hade fått ett varsitt uppdrag tidigare som man inte fick säga och det blev jättebra. Jag skulle säga "Ljungberg är inte bög, för det vet jag!" Alla skulle upprepa sina uppdrag 4 ggr per timme. En annan skulle dra egna snapsvisor utanför häftet, en skulle hoppa på andra genom att säga "vad f-n vet du om fotboll", en annan skulle sjunga "El viva espana" där det helst inte passade in, en annan skulle verka vara jättestark och bara krossade plastglas hela tiden, min sambo skulle säga till en av mina tjekompisar "F-n vad du är snygg ikväll", en skulle bara gå och duka av folks tallrikar hela tiden och en annan sno bestick  från folk, en skulle bara påpeka att det var väl frankrike de splade emot. Vi var 25 st på festen så ni kan ju bara tänka er hur det lät där Det blev helt hysteriskt och otroligt lyckat, jag har itne skrattat så mycket på länge!! Sen hade vi lekar tjejer mot killar och till sist sjöng vi med helium! Kul att det blir lyckat när man väl är barnledig! Nu är jag nöjd på ett tag   

• Jessa6

Idag har vi varit på Gekås sådär spontant bara, köpte lite bara, bland annat ett regnställ till Elias och lite kläder.

Ang potta så ska jag nog testa snart, men min sambo tycker det är lite tidigt, man får kaske tänka på det anala stadiet som Freud förespråkade...

• Jessa6

NU har jag jobbat färdigt mina 6 veckor så nu ska jag vara ledig ända tills Elias ska börja på dagis, dvs 2 månader, ska bli så SKÖNT!!!

• Jessa6

Midsommar hos mina föräldrar på middagen, sen bröllop kl 14, bara i grannens trädgård och sen firar vi med kompisar på kvällen, kommer att vara 15 personer då.

• Jessa6

Tråkigt med fotbollen Sverige, men det var inte konstigt så kasst som de spelade och så BRA som ryssarna spelade...Kanske ska byta ut en del i laget.
    Kanske ingen som är intresserad av fotboll här men skriver ändå

• Jessa6

Ingen massage här men det spelar ingen roll, vi delar mycket lika på hushållsarbetet och allt med Elias, han är inte rädd för att ta i lite extra och är i stort sett mycket piggare än vad jag är. Han behöver verkligen ingen sömn så ibland på söndagmornar tar han Elias ut på promenad så får jag sovmorgon Är så skönt ibland, helst när ungen inte ville sova på nätterna och när han jobbar tar jag allt på nätterna så klart. Nu äntligen har Eias kommit in i en bra rytm och sover hela nätter, är så skönt!!

• Jessa6

Tilläggas ska att vi har ju jobbat 50% var nu så då har vi delat på sysslorna. När jag var hemma tig jag hand om det.

Det där med parkering är knivigt, vi står på kommunens platser men betalar 1250 kr på två år så betalar vi bara 1,5 kr timmen den tiden vi står. Annars kostar det multum eftersom vi bor i centrala Halmstad. Jag jobbar ju på en fastighetsförvaltningsfirma ibland och väntetiden där kan vara uppmot flera år....

• Jessa6
    mrsbygg skrev 2008-06-19 09:40:07 följande:
    jobbigt...här finns juh både garage och uteparkering till själva husen! så det är det vi ska ställa oss i kö på om d nu är någon kö. är nog mest kö till garaget.men vi ska inte ha garage så jäkla krångligt å trångt där nere så bilen vi kikat på skulle inte få plats om vi fick "fel" parkerings plats..här kostar parkeringsplats drygt 500:-/mån genom föreningen..
    Ja det är ungefär samma som här, min syrra bor ett stenkast ifrån och har garage, kostar 475 kr i månaden.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2