Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

... Född: Juli 2007 ... 2

Mum23 skrev 2008-08-04 22:22:00 följande:
    Melvin är mammig för hela slanten. Pappa går givetvis jättebra när jag inte är där men finns jag i närheten så är det mig han vill vara med, sitta i knät hos osv. Vet att det går i perioder så vi funderar inte så mycket på det.Tror jag fått x-tra jobb. Ska bara jobba varannan lördag som det ser ut just nu, men det passar mig perfekt!
    kul med jobb.

själv börjar jag jobba nästa vecka. vill egentligen göra nåt annat, men vet inte vad. så jag jobbar kvar än så länge. trivs bra där så det känns ju bra ändå.
  • Prinsessan Zelda

Isabel blödde näsblod inatt. Undrar om det är vanligt på så små?? Hade gnuggat in hela ansiktet, lakan, kudde, spjälor, pyjamas, ben mm. men det var inte jättemycket men hon såg till att det var överallt. Sambon hämtade henne mitt i natten men han tittade inte på henne i ljuset. sen när hon inte ville somna och jag skulle byta på henne såg jag ju direkt att ansiktet var hela blodit, suck. Hoppas det var en engångsföreteelse.

• Prinsessan Zelda

kom just på att Isabel ramlade ner för vår lilla trapp igår. och man ska ju inte blöda näsblod efter slag mot huvet. men hon slog inte i hårt och det var ju ca 8 timmar efteråt som hon blödde........

• Prinsessan Zelda
    Milla med killar skrev 2008-08-05 08:14:02 följande:
    Prinsessan Zelda skrev 2008-08-05 06:37:01 följande:Usch..läskigt. Du är säker det kom från näsan då och inte örat?Hur mår hon?
    hon mår som vanligt. och det var från näsan helt klart. inga tveksamheter.
  • Prinsessan Zelda
    Beckah82 skrev 2008-08-05 08:54:49 följande:
    Usch då. Det är nog alldeles säkert så att hon lyckats peta in ett finger och rivit sig med negeln. En liten rispa han ju göra att det forsar.Pluttan då stelt och äckligt att ha på sig i ansiktet.
    fast det kom från båda näsborrarna.... aja, nu oroar jag mig över nåt annat. det regnar in i huset. droppar bara men ändå. har kollat på vinden och hittar inget, och kikat upp på taket men ser inget. sambon får gå upp på andra vinden och kolla när han kommer hem. andra vinden nås med lång stege utifrån huset och det ger jag mig inte på, he he.
  • Prinsessan Zelda

ja, vi får se...

på kudden var två små "pölar" precis som hon legat på mage med näsan mot kudden. så det började nog så när hon sov. Sambon har lätt att blöda näsblod så det kanske är ärftligt. Adam har inte det, han har bara blödit nån gång när han petat för mycket i näsan.

• Prinsessan Zelda

go morgon. verkar som Isabels näsblod hade med förkylning att göra. för nu är hon snorig. Adam gick upp 5 och Isbel 6. va glad man blir Skrikandes

Idag när Isabel sover ska jag träna pilates. Har inte gjort det på hela sommaren, men nu måste jag komma igång igen. Var ute och joggade med vagnen häromdan, det gick faktiskt bra. trodde det skulle vara jättejobbigt. men Isabel stod bara ut i 4km, men det är ju alltid nåt. får springa längre när sambon kan ha henne. jag vill helst springa på morgonen nämligen.

• Prinsessan Zelda
    jelikan skrev 2008-08-07 19:53:52 följande:
    Någon som har något bra knep när det gäller pott träning? Tore skrickar bara han ser pottat och då har han enbart test suttit den 1 gång och tyckte de var superspännande.
    adam hatade pottan i början. så då väntade vi bara tills han gillade den. Isabel tycker den är ok att sitta på. men det kan bli bakslag där med. Isabel gillar inte att sitta på toan. och hon tycker mer om en liten potta än en pottstol.
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2