... Född: Juli 2007 ... 2
själv börjar jag jobba nästa vecka. vill egentligen göra nåt annat, men vet inte vad. så jag jobbar kvar än så länge. trivs bra där så det känns ju bra ändå.
Isabel blödde näsblod inatt. Undrar om det är vanligt på så små?? Hade gnuggat in hela ansiktet, lakan, kudde, spjälor, pyjamas, ben mm. men det var inte jättemycket men hon såg till att det var överallt. Sambon hämtade henne mitt i natten men han tittade inte på henne i ljuset. sen när hon inte ville somna och jag skulle byta på henne såg jag ju direkt att ansiktet var hela blodit, suck. Hoppas det var en engångsföreteelse.
kom just på att Isabel ramlade ner för vår lilla trapp igår. och man ska ju inte blöda näsblod efter slag mot huvet. men hon slog inte i hårt och det var ju ca 8 timmar efteråt som hon blödde........
ja, vi får se...
på kudden var två små "pölar" precis som hon legat på mage med näsan mot kudden. så det började nog så när hon sov. Sambon har lätt att blöda näsblod så det kanske är ärftligt. Adam har inte det, han har bara blödit nån gång när han petat för mycket i näsan.
go morgon. verkar som Isabels näsblod hade med förkylning att göra. för nu är hon snorig. Adam gick upp 5 och Isbel 6. va glad man blir
Idag när Isabel sover ska jag träna pilates. Har inte gjort det på hela sommaren, men nu måste jag komma igång igen. Var ute och joggade med vagnen häromdan, det gick faktiskt bra. trodde det skulle vara jättejobbigt. men Isabel stod bara ut i 4km, men det är ju alltid nåt. får springa längre när sambon kan ha henne. jag vill helst springa på morgonen nämligen.
vi har trygg hansa
ohooo. va kul pussel