Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

... Född: Juli 2007 ... 2

jag är också seg idag. inget är kul. har rensat Adams garderob och varit ute med Isabel på tomten i regnet....... vad göra. Isabel leker själv så jag får väl sitta här ett tag, he he.

• Prinsessan Zelda

sol???

hit med den, du kan få lite regn

• Prinsessan Zelda
    jelikan skrev 2008-08-08 20:47:57 följande:
    Något tips på bra bilbarnstol? Behöver inhandla en till nu när Tore börjar på dagis då sambon lämnar på morgonen och jag hämtar.
    vi har en britax two way plus som jag gillar. den har Adam nu men Isabel kan ha den också.
  • Prinsessan Zelda

min sambo har inte heller nåt emot ikea, särskilt lampavdelningen, han gillar belysning

Fast han går nog hellre på biltema

• Prinsessan Zelda
    Halvblod skrev 2008-08-09 10:30:28 följande:
    jag håller på att bli lite smått galen här hemma. Leia lärde sig prata en del förra veckan, massor av nya ord kunde hon plötsligt, kul. Men nu är det BARA mamma mamma mamma mamma mamma typ 150gånger i timmen. Nu har hon dessutom lagt till "e de" ibland, mamma e de, eftersom jag brukar svara "vad är de"? Det var gulligt en halv dag men nu blir jag bara stressad
    ha ha

Adam är inne i en rolig period han med. han är inne i den fantastiskt "roliga" "varför" perioden. Vad man är svarar så frågar han varför, he he. smått irriterande.
  • Prinsessan Zelda

Isabel var på sitt första barnkalas när hon var 1 vecka. mitt kusinbarn fyllde 1 år. he he. jag trodde attd et bara skulle vara närmsta släkten som det brukar vara men det var hela deras kompiskrets också. skulle inte gått med Isabel 1 vecka gammal om jag vetat det. men men.

alltid kul med barnkalas

Isabel är ju knäpp hon. brukar ofta somna i min famn på kvällen, liggandes bredvid mig i soffan. ibland funkar sängen men oftast blir hon bara hysterisk. på dagen går det hur bra som  helst dock. Ikväll låg hon bredvid mig i soffan i evigheter, men bara pratade och gullade, skulle inte sova alls. då tröttnar jag och lägger henne i sin säng för att kunna ta en paus på nån minut. jaha, då somnar hon såklart på en gång i sängen

• Prinsessan Zelda

jag börjar jobba imorgon. ska bli sååå skönt faktiskt. Sambon ska va hemma till i januari.

Idag bajsade Isabel på pottan för första gången Hon luftade rumpen och började stånka, då skyndade jag till pottan och hon satt där så duktigt. Fast det är bara när hon luftar vi använder pottan, lite för att vänja henne vid den och så.

• Prinsessan Zelda

jag gillar också kräftor. har ett paket i frysen, kanske man skulle ta fram dem till ikväll, hmmm, fast de hinner kanske inte tina....

• Prinsessan Zelda
    L2K skrev 2008-08-10 14:59:37 följande:
    När ska jag komma?
    blir inga kräftor ikväll. grillar kyckling istället. men du kan gärna komma över, jag är så less på gubben för tillfället.........
    L2K skrev 2008-08-10 15:08:49 följande:
    Är hon dagmamma? Emilia har oxå kommit in på förstavalet. Men så har vi syskonförtur med. Båda grabbarna gär där med. Eller, Basse går bara en vecka till innan skolan börjar.
    men hon börjar väl till nästa år, eller hur. har ni redan fått veta att ni får plats?
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2