... Född: Juli 2007 ... 2
jag är också seg idag. inget är kul. har rensat Adams garderob och varit ute med Isabel på tomten i regnet....... vad göra. Isabel leker själv så jag får väl sitta här ett tag, he he.
jag är också seg idag. inget är kul. har rensat Adams garderob och varit ute med Isabel på tomten i regnet....... vad göra. Isabel leker själv så jag får väl sitta här ett tag, he he.
sol???
hit med den, du kan få lite regn
min sambo har inte heller nåt emot ikea, särskilt lampavdelningen, han gillar belysning
Fast han går nog hellre på biltema
Isabel var på sitt första barnkalas när hon var 1 vecka. mitt kusinbarn fyllde 1 år. he he. jag trodde attd et bara skulle vara närmsta släkten som det brukar vara men det var hela deras kompiskrets också. skulle inte gått med Isabel 1 vecka gammal om jag vetat det. men men.
alltid kul med barnkalas
Isabel är ju knäpp hon. brukar ofta somna i min famn på kvällen, liggandes bredvid mig i soffan. ibland funkar sängen men oftast blir hon bara hysterisk. på dagen går det hur bra som helst dock. Ikväll låg hon bredvid mig i soffan i evigheter, men bara pratade och gullade, skulle inte sova alls. då tröttnar jag och lägger henne i sin säng för att kunna ta en paus på nån minut. jaha, då somnar hon såklart på en gång i sängen
jag börjar jobba imorgon. ska bli sååå skönt faktiskt. Sambon ska va hemma till i januari.
Idag bajsade Isabel på pottan för första gången Hon luftade rumpen och började stånka, då skyndade jag till pottan och hon satt där så duktigt. Fast det är bara när hon luftar vi använder pottan, lite för att vänja henne vid den och så.
jag gillar också kräftor. har ett paket i frysen, kanske man skulle ta fram dem till ikväll, hmmm, fast de hinner kanske inte tina....