Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

... Född: Juli 2007 ... 2

grattis Lilly

• Prinsessan Zelda
    solstraalen skrev 2008-08-04 01:52:40 följande:
    utrota magsjuka
    har du fått det?
  • Prinsessan Zelda

go morgon.

idag är adam tillbaka på dagis efter att varit hemma i 2 månader. känner mig fri som fågeln

• Prinsessan Zelda
    solstraalen skrev 2008-08-04 12:34:34 följande:
    zelda: Jadu jag BODDE på dass mellan 01 och 09 imorse istort sätt.Har aldrig skitit sånna floder förut!Men nu känner jag mig bra igen, inte riktigt ok i konsistensen, men men =) Inte död som jag vår igår och inatt iaf.
    usch vad jobbigt.
    mrsbygg skrev 2008-08-04 12:41:25 följande:
    Nån mer vars 1 åring är jätte pappig?Sam är totalt inne i sin pappa just nu hehe. Han blir skit avis om Saga eller Tom är hos Jonas..Som nu åkte Jonas iväg och handla, och Sam stod i princip hela tiden vid ytterdörren å grina och skrek efter pappa..Spelar ingen roll om jag lyfter upp å försöker trösta å gosa han bara grinar å grinar å skriker "pappa....Dada...."tillslut lugnar han väll sig å sitter å små snyftar Dada tills han kommer hem å då ska han direkt till Jonas å ligga på hans axel..
    nej. Isabel har ju varit ganska mammig, men det är bättre nu, såå skönt. men nu den 11 aug ska ju sambon vara hemma med Isabel och jag börja jobba. då blir nog pappa mer populär också
  • Prinsessan Zelda
    Lindisen81 skrev 2008-08-04 18:28:24 följande:
    hej på er alla!första dagen på jobbet har gått superbra! bara 6 barn men känner mig rätt mör i skallen ändå =) fick beröm i mängder, hehe. alltid kul. är en pojke på min avdelning som har lite svårt at tty sig till andra, han är uppkäftig o allmänt "jobbig"... men??? jag tycker han va en liten ängel, hur mysig som helst. han ville leka med mig, vara med mig, prata med mig osv. fick han att gå till en kompis och säga förlåt. det skulle tydligen va svårt att få pojken att göra det... hmmm nä han är det inget "fel" på alla fall!skönt att komma hem till en mysig liten Inez, trodde det skulle va mkt värre att vara hemifrån, men kändes riktigt bra. Hon somnade i sackosäcken bredvid mig kl 18! hon blir trött av att va hemma med pappa =)Här har det varit ett riktigt regnoväder! nu är det ännu lite regn och blåser en hel del. Sambon spelar xbox och jag sitter här en stund, ska snart göra mig en kopp Lap Sang te (det du zelda!!!)
    blä då gör jag grönt te till mig då
    Kul att det gick bra på jobbet, såklart du är bäst

Har precis badat med barnen, är fortfarande helt varm i kroppen, ahhhh..... älskar att bada, he he. längtar tills vi gör bast i källaren, då bosätter jag mig därnere så får sambon ta nattningarna
  • Prinsessan Zelda

men inget lap sang drickande i mitt hus

• Prinsessan Zelda
    Vos skrev 2008-08-04 19:40:17 följande:
    Nu uptäckte jag precis att robin håller på att få en ny tand igen!!!Tand nummer 12 på G Har under en vecka upptäckt fyra nya tänder. Men denna har inte brutit igenom än. Helt svullet och han har haft feber idag och gnällt heeeeeela dagen långJobbigt.får ta fram lilla boken och anteckna så fort den bryter igenom
    he he. Isabel har fortfarande sina 2 där nere.
  • Prinsessan Zelda

bläääää. vill sova mera.......

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2