Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

... Född: Juli 2007 ... 2

jelikan skrev 2008-07-04 11:02:15 följande:
    Här blidde de oxå ducsh vid blöjbyte. Blöjan hade läkt och Tore hade givetvis vart och pillat i det.
    o det är ju sååå trevligt när de pillar i det *not*
  • jennsans

anns krypin: åhh så skönt =)
    fortsätt så hehe :) (o hoppas det fungerar)
    A sov hela natten inatt =) men vakna av att börja böka runt vid 6.. sen gick vi upp 7.15.. jag e lycklig men kommer inte kunna fortsätta rutinerna som var igår hela helgen.. .han sov inte efter 3 igår.. o på söndag ska vi till gävle vilket innebär en timmes bilresa hem o då vet jag en som kommer slockna.

• jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-05 09:10:49 följande:

Ja man kan hoppas att detta är en bra trend för henne... Å bilresa *L* bor ni bara en timme från Gävle?? wooow, ibland tycker jag det är knöligt me bilresor men det är bara å bita ihop *S* ha massor me leksaker me oss å mutor hehehehee majskrokar å små kex *S*
    jo ska nog försöka med det så kanske han kan va vaken =)
    nja när jag tänker efter är det nog 1 timme o 20 min typ eller nåt.. men det är inte så långt.. jo hoppas på possitiva trender för oss =)
  • jennsans
    mrsbygg skrev 2008-07-05 09:08:39 följande:
    åhh vilken trevlig morgon...eller inte haha..vaknar av att saga kommer in och säger "mamma, sam har bajsat..."jaha säger jag det gör han juh varje morgon..."mamma, sam har tagit av sig blöjan"VAAAAAAAAAA NOOOO...skuttar upp å ser en överlycklig liten bajs unge...huabajs över allt hela han, hela sängen, på en väggen...trevligt värre.in me han i duschen, ta bort alla sängkläder å sanera vägg å säng! hua...jaja nu är han å sängen rena iaf färdknäppa redigt igår, så blir det ingen bebis nu då vette fan. då komemr vi aldrig få ut den..
    shit.. ja du.. köpte trosor/kalsonger till A o ha när han luftar rumpan lite.. och att ha när han har vanliga blöjor om han inte har body över då jag vet att han pillar på "öppningarna"
  • jennsans
    jelikan skrev 2008-07-05 10:51:12 följande:
    Han äter inte välling. Har aldrig gjort det och ratade nappflaska efter ca 1 månad.
    pipmugg? provat olika sorter?
  • jennsans
    jelikan skrev 2008-07-05 14:10:12 följande:
    Han vägrar välling i pipmugg oxå och vi har provet lite olika sorter.Men det är lika bra och vänja sig för när han börjar dagis i augusti kommer han äta frukost runt 05.45.
    aha ja då är det kanske inte så mycket att göra då
  • jennsans

Grattis till alla som fyller år idag =)

här har killen sovit oroligt inatt.. dvs jag fått sova med honom på jättetunn madrass = ont över allt!

här övas det att gå för fulla muggar.. ibland är han lite skraj o sen helt plötsligt får det hur bra som helst.. ja ja..

ska kika lite bilder o så sen när lillskiten sover förmiddag.. sen ska vi ner på stan.. köpte ju skor till han i fredags.. men färgen på skinnet är olika ljus/mörk.. troligen för att en stått ute i butik o den andra i kartong på lagret.. lite dåligt tycker jag med tanke på vad de kosta :(

• jennsans

glömde säga grattis till de som fyllt år som jag missat med.. datorn kom visst inte på igår

• jennsans

ja tog 11,5 timme från att vattnet gick när A föddes.. värkar kom svaga 5 min efteråt.. (känndes som menssmärta som kom o gick)när jag kom in 3 timmar efter vattnet gick (koll om det var vattnet iom permaturt) så var jag inte öppen alls.. (detta kl 8) ca kl 11 vet jag att jag började titta på kl hur ofta det gjorde ont iom att ersonalen ville veta jag själv ville inte alls veta tydligen då jag förträngde kl.. kl 15 ska de undersöka med ul hur öppen jag är.. då öppen 5 cm.. en kvart senare öppen 1 cm till.. 16.27 är han född.

de som inte trodde jag hade ont ,för det syntes ju inte på ctg:n, vart rätt förvånade. och genast när de såg att jag var öppen 5 cm så börjades det pratas om eda osv.. jag hade ju inte hunnit tänka nåt direkt.. gick dock bra med lustgas.

o förstår inte hur de inte kan tro på en när man skriker av smärta för att man är tvingad att ligga på rygg medan de gör vul och apparaten strular så det slutar med vanlig undersökning ist.. är rätt sur över detta faktiskt.. o ser de att man har så ont kunde jag väl fått lustgas redan då.. näehe då..

sorry för min novell.. lite känslor som behövde ut tror jag

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2