... Född: Juli 2007 ... 2

Grattis alvin!
anns krypin: åhh så skönt =)
fortsätt så hehe :) (o hoppas det fungerar)
A sov hela natten inatt =) men vakna av att börja böka runt vid 6.. sen gick vi upp 7.15.. jag e lycklig men kommer inte kunna fortsätta rutinerna som var igår hela helgen.. .han sov inte efter 3 igår.. o på söndag ska vi till gävle vilket innebär en timmes bilresa hem o då vet jag en som kommer slockna.
Anns krypin skrev 2008-07-05 09:10:49 följande:
Grattis till alla som fyller år idag =)
här har killen sovit oroligt inatt.. dvs jag fått sova med honom på jättetunn madrass = ont över allt!
här övas det att gå för fulla muggar.. ibland är han lite skraj o sen helt plötsligt får det hur bra som helst.. ja ja..
ska kika lite bilder o så sen när lillskiten sover förmiddag.. sen ska vi ner på stan.. köpte ju skor till han i fredags.. men färgen på skinnet är olika ljus/mörk.. troligen för att en stått ute i butik o den andra i kartong på lagret.. lite dåligt tycker jag med tanke på vad de kosta :(
glömde säga grattis till de som fyllt år som jag missat med.. datorn kom visst inte på igår
ja tog 11,5 timme från att vattnet gick när A föddes.. värkar kom svaga 5 min efteråt.. (känndes som menssmärta som kom o gick)när jag kom in 3 timmar efter vattnet gick (koll om det var vattnet iom permaturt) så var jag inte öppen alls.. (detta kl 8) ca kl 11 vet jag att jag började titta på kl hur ofta det gjorde ont iom att ersonalen ville veta jag själv ville inte alls veta tydligen då jag förträngde kl.. kl 15 ska de undersöka med ul hur öppen jag är.. då öppen 5 cm.. en kvart senare öppen 1 cm till.. 16.27 är han född.
de som inte trodde jag hade ont ,för det syntes ju inte på ctg:n, vart rätt förvånade. och genast när de såg att jag var öppen 5 cm så börjades det pratas om eda osv.. jag hade ju inte hunnit tänka nåt direkt.. gick dock bra med lustgas.
o förstår inte hur de inte kan tro på en när man skriker av smärta för att man är tvingad att ligga på rygg medan de gör vul och apparaten strular så det slutar med vanlig undersökning ist.. är rätt sur över detta faktiskt.. o ser de att man har så ont kunde jag väl fått lustgas redan då.. näehe då..
sorry för min novell.. lite känslor som behövde ut tror jag