Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

... Född: Juli 2007 ... 2

försöker ladda upp lite bilder i bdb jag med.. men lillskit vakna nu så får bli mer senare

• jennsans
    Tania skrev 2008-07-07 18:14:22 följande:
    Ja... undrar vad det blir för tårta här hemma... 

Det känns som att jag måste överträffa mig själv varje gång jag gör en ny tårta. Som att alla förväntar sig nåt spektakulärt och nytt i både smak och utseende.

Jag får värsta prestationsångesten.

Jag kan ju liksom inte göra en enkelt tårta längre för då verkar det som att man inte tycker att det är värt energin och tiden..

Men men... "som man bäddar..." heter det väl.
    min åsikt är inte den.. jag skulle bli glatt överraskad vad du än gjort tror jag! o en "enkel" tårta behöver inte va mindre god för det.. snarare tvärtom ibland.
  • jennsans

Alexander sover redan.. hur gick det till?? hoppas han sover gott inatt för det..

fick sin eftermiddagsvila lite tidigt då vi åkte hem från affärerna.. hade barnstolen i bak så va inte bara o försöka underhålla han heller så han kunde va vaken =/
    ja ja.. fanns liksom ingen återvändo än att lägga han nu..

• jennsans

näe får bättre svar här än av bvc *hålla med om*

A luktar också illa i munnen (iaf ibland) märker att napparna luktar.. han har tänder på G just nu iaf men har inte tänkt på det tidigare (sambandet)

• jennsans

näe va kl segar sig fram idag.. kanske ska ta mig till sängen trots tidig tid.. A lär väl strula inatt *känner på mig*

ska till gammal kurskompis i morgon med =) skojjigt!

bdb är ganska uppdaterad nu =) vilket inte händer så ofta =)
    kramisar

• jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-07 20:47:22 följande:

dopen = dopet haha
    ska ni inte ha flera?
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-07 20:51:24 följande:

skrattar så jag dööööör, nää har bar ett barn å ingen annan ville döpas här hemma hos oss förutom lilla Johanna
    har ni frågat henne?? (va bara tvungen)
  • jennsans

Anns krypin skrev 2008-07-07 20:59:48 följande:

heheheheeeee, gaaaaaaaaaaaaaaah!! påtal om å säga tillvet du vad???? ikväll sa Johanna nere i hallen när ja var uppe på hallen å pula å gubben satt på hålken , då va hon så engslig å blarra å sen rätt va det var så MAMMA!!!!! fatta, jag vart helt knäckt , bröt ihop å stor böla.. Vilken kännsla å höra sitt barn för första gången säga MAMMA riktigt å så jäkla behövande.. kunde inget annat än rusa ner å krama om henne bölandes.. hahahaha
    va kul =)
    näe förstår att du inget annat kunde göra =)
  • jennsans

hitta på lite mer som skulle in i bdb o det är gjort nu så nuuuuu sääängen =)
    nattis

• jennsans

vi är sjuka här hemma :( varit vakna ett tag men verkar som a har somnat om nu (på mig)

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2