Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

... Född: Juli 2007 ... 2

solstraalen skrev 2008-06-11 16:44:31 följande:
    jennsans: de tänkte inte äns jag på =) Jag menade iaf som du trodde, att efter färdig viktnedgång få operera bort all hud som blivit över
    då har vi rett ut det då :)
    hoppas det går bra för dig! bara o kämpa nu!
  • jennsans

1 års kontroll idag för alexander..

11,8 kg och 80 cm lång.

klarade sig igenom läkarkontrollen och slog ihop klossarna på skötbordet där för första gången så det vart godkänt..

iom att jag o min familj har synfel får vi också (efter lite övertalning) komma till ögondr i höst någon gång för extra koll.. känns bra

sprutan fick han med och är på mer bus humör än vanligt *kriverar snart*
    jaja

härliga filmer på barnen =)

kram på er

• jennsans
    solstraalen skrev 2008-06-12 18:52:11 följande:
    Men jösses vad stor Alexander är!!!! Josef mätte 75.5cm och vägde 9.5 =)
    jo min lilla skit som va så liten när han föddes..

men han har stora föräldrar o brås på tror jag
  • jennsans

näe alexander fyller den 19:e =) vet att josef skulle på återkoll då *skratt*

• jennsans

jag har tapppat 21 kg från förlossningsvikten.. men från att jag satte igång o banta för dryga 3 månader sedan har jag tappat 12,5 kg ca.. i´m happy :)

• jennsans

stog era barn själva innan de började gå?? eller kommer stegen bara??
    alltså A kan stå ca 15 sek själv men vill ju inte så när han kommer på att jag inte håller i honom så sätter han sig ner..
    går ju fritt annars längs möbler (står nu dock o skiter vid bordet ) kanske kommer steg här med snart.. vem vet

• jennsans
    Lindisen81 skrev 2008-06-13 07:41:13 följande:
    aha okej =) inte lätt att hålla ordning på alla, säger grattis till han med på samma gång =) grattis alexander lite i förväg =)
    Alexander tackar o bockar :)
  • jennsans

sol: tack o detsamma

minns inte riktigt vem jag meddelade men antar det var du sol :)

sen skrev dock min karl på kvällen/natten..

• jennsans

provade o frågade om han skulle komma till mamma när han stod vid fotöljen dock satte han sig ner o kröp till mig

• jennsans

ville bara flika in (uppdaterar mig från julitråden för ett år sedan ) Mjauen heter en som va med då i julitråden och hon fick sin son prematurt den2/6 tror hon var först ut..

Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2