... Född: Juli 2007 ... 2
ha ha lite skrattretande.. han "tvingar" upp en kl6 o nu tar han sin första tupplur.. ätit 1 smörgåsrån hittills idag.. druckit några klunkar vatten med iaf...
jag är trött! *snark* nu ska jag nanna soffa
ha ha lite skrattretande.. han "tvingar" upp en kl6 o nu tar han sin första tupplur.. ätit 1 smörgåsrån hittills idag.. druckit några klunkar vatten med iaf...
jag är trött! *snark* nu ska jag nanna soffa
har mat/vätskevägrande kille som dock är piggare idag o mindre feber idag... kanske inte orka protestera mot flaskan igår?
gått i 4 dl idag (ska enl sjukvårdrådgivningen ha i sig 1,2 l) dock kissar han så skulle avvakta.. han orkar protestera än typ ha ha
papa är o köper isglass att prova med också..
hoppas på en frisk unge på torsdag.. vill ju han ska få ha en bra födelsedag!
har ju kalas i morgon =) tror det blir iaf.. han är feberfri sedan igår kväll.. äter dock inte så mycket än..
nåra av hans kompisar med mammor kommer vid 1 tiden sen lite familj o släkt på kvällen.. ev min familj på fredag då vi ändå kommer va med dem hela helgen då..
får se lite under dagen vad vi tror han orkar.
gör det enkelt för mig o bjuder på kladdkaka o glass
tacky: jo känner mig rätt slutkörd just nu.. men kanske för att A är sjuk? städat som en galning idag? osv.. kanske blir bättre? eller inte
midsommar kommer firas i mammas sommarstuga med min sida av närmsta familjen( mamma, morfar, mina 2 bröder med familj och så min familj då såklart =)) fullt sjå kommer det bli och då om någon gång kommer man va slutkörd.. sover inge bra där (dum säng) typ nada är barnsäkrat = full koll på A HELA tiden *suck*
men men det går =) lite barnvakter har man ju där med med tanke på att vi är så många =) hoppas bara vädret tillåter att vi är ute då är allt så mycket lättare!
mammab: hoppas sam blir bättre snart!
om nästan exakt 18 timmar för ett år sen kom alexander ut.. om dryga 6 timmar för 1 år sen så gick vattnet.. oj oj oj så mycket tankar det varit den sista tiden..
H e l e n a skrev 2008-06-18 22:45:07 följande:
vi har gratis parkering =) hemma på gården =)
(fast vi har ett garage som ingår i hyran med) har dock aldrig haft bilen där haha
ja idag fyller lillskrutt ett år.. helt sjukt vad tiden gått fort!! o lite hår börjar han få med
hoppas matvägran börjar släppa lite nu.. fick i han 1 dl gröt o litwe yoghurt idag håll tummarna!
blev spamming från min sida nu
hoppas ni alla får en bra dag! ska jag försöka få =)
kramisar