... Född: Juli 2007 ... 2
ska vi göra ny lista för denna tråden så alla kommer med?
ska vi göra ny lista för denna tråden så alla kommer med?
hihi A ska enl formeln bli 191.. men undrar om det riktigt stämmer.. sambon är längre än sin far o mamman är inte särskillt lång.. ja ja i vilket fall som helst blir han lång kille
beckah: håller med =) innan bvc skrev in i kurvorna däremot så var han ju sååå stor bebis.. o tjock med för den delen.. han ligger 2 över normalen på alla 3 måtten och är helt proportionerlig.. de insåg det när de kikade hur han skulle bli som stor... de är knäppa! däremot läkaren på 1 årskollen sa "ja inte kan man anklaga alexander för att va tjock inte" när sköterskan sa att han va stor o vägde 11,8 kg haha
återigen fick sköterskan sig ett litet bakslag med sina kommentarer
nu har jag kommit på varför A är så gnällig tror jag.. det verkar som alla 4 tänder runt framtänderna är på gång.. könns lite vasst vid 3 o som den 4e är på väg igenom med.. svårt o känna riktigt dock när man inte får.. så tror det gör en aningens ont i hans mun :(
o jag som betvivlade mammas anteckningar om att jag hade fått 4 samma dag.. tror det var de på samma platser.. ja ja
sked äter inte alexander med.. han vill bara leka med den o kasta bort maten =) eller plockar bort maten med andra hander.. helst stockar han in skaftet i munnen o tuggar på..
plockmat äter han själv.. blir inte så ofta dessvärre men får en del frukt som han pillar med själv
anns krypin: det som kan bli är väl att de blir torra i huden.. men det går ju att avhjälpa! =)
nu är jag så glad!!!!!!!
alexander har tagit sina första steg utan att vi lurat honom =) o nu är han så glad o går fram o tebax mellan pappan o mig :) ohh vad jag är glad.. o han med ska väl påpekas =) vänder till och med på stället han som inte ens stått utan stöd mer än en gång