Inlägg från: jennsans |Visa alla inlägg
  • jennsans

... Född: Juli 2007 ... 2

ska vi göra ny lista för denna tråden så alla kommer med?

• jennsans

hihi A ska enl formeln bli 191.. men undrar om det riktigt stämmer.. sambon är längre än sin far o mamman är inte särskillt lång.. ja ja i vilket fall som helst blir han lång kille

• jennsans

beckah: håller med =) innan bvc skrev in i kurvorna däremot så var han ju sååå stor bebis.. o tjock med för den delen.. han ligger 2 över normalen på alla 3 måtten och är helt proportionerlig.. de insåg det när de kikade hur han skulle bli som stor... de är knäppa! däremot läkaren på 1 årskollen sa "ja inte kan man anklaga alexander för att va tjock inte" när sköterskan sa att han va stor o vägde 11,8 kg haha
    återigen fick sköterskan sig ett litet bakslag med sina kommentarer

• jennsans

nu har jag kommit på varför A är så gnällig tror jag.. det verkar som alla 4 tänder runt framtänderna är på gång.. könns lite vasst vid 3 o som den 4e är på väg igenom med.. svårt o känna riktigt dock när man inte får.. så tror det gör en aningens ont i hans mun :(

o jag som betvivlade mammas anteckningar om att jag hade fått 4 samma dag.. tror det var de på samma platser.. ja ja

• jennsans
    Madelene87 skrev 2008-07-02 11:10:35 följande:
    Hallå alla! Trevligt att se att ni fortfarande håller ihop :) Här har jag nästan aldrig tid att sitta vid datorn. Isolde hon har växt på bra och har nu mer fart än jag ibland orkar med :)Hoppas allt är bra med er alla
    hej hej roligt att höra att allt är bra =)
  • jennsans

sked äter inte alexander med.. han vill bara leka med den o kasta bort maten =) eller plockar bort maten med andra hander.. helst stockar han in skaftet i munnen o tuggar på..
    plockmat äter han själv.. blir inte så ofta dessvärre men får en del frukt som han pillar med själv

• jennsans

anns krypin: det som kan bli är väl att de blir torra i huden.. men det går ju att avhjälpa! =)

• jennsans

nu är jag så glad!!!!!!!
    alexander har tagit sina första steg utan att vi lurat honom =) o nu är han så glad o går fram o tebax mellan pappan o mig :) ohh vad jag är glad.. o han med ska väl påpekas =) vänder till och med på stället han som inte ens stått utan stöd mer än en gång

• jennsans
    ellenwesterlund skrev 2008-07-02 21:43:35 följande:
    Trött efter allt kalasende idag (killarna fyllde 1år idag). Riktar in mig på sängen ... men borde rota fram lite saker tills semestern som inte kommer att användas innan vi åker (typ sängkläder, packa upp resesängarna ur kartongerna ...) men vette 17 om inte sängen känndes mer lockande
    grattis grattis till killarna =)
  • jennsans
    Beckah82 skrev 2008-07-02 21:21:51 följande:
    vad skoj!
    jo jätteskoj =) o så glad han vart när han gick =)
Svar på tråden ... Född: Juli 2007 ... 2